شناسهٔ خبر: 32330257 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سپاه نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مردم مناطق سیل زده ایلام و لرستان دیدار کرد

سپاه نیوز؛ فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی طی سفر به مناطق سیل‌زده استان‌های ایلام و لرستان با مردم دیدار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواریفرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی طی سفر به مناطق سیل‌زده استان‌های ایلام و لرستان با مردم روستاهای سیل زده استان ها دیدار کرد و با اهالی روستا و جهادگران آن به گفت و گو پرداخت

 

همچنین بازدید میدانی، دیدار با خادمین موکب شهید حیدری بسیجیان سپاه عاشورا، بازدید از فعالیت های موکب رزمندگان ثارالله ارومیه در بخش سیل زده ماژین دره شهر ایلام، دیدار با خادمین موکب شهید حیدری بسیجیان سپاه عاشورا در پلدختر از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط فرمانده سپاه شهدای استان به شمار می‌رود.

 

سردار شهسواری در جریان حضور در روستای سیل زده دمرود منطقه معمولان لرستان، با خانواده شهید افشین شاکرمی از شهدای بومی این روستا که به دلیل وقوع سیل در چادر زندگی می کردند، دیدار کرد.

 

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با حضور در بین مردم، اظهار کرد: برای رفع مشکلات و تسهیل امور سیل زدگان، به یک ملت قدرتمند و منسجم تبدیل شده ایم و آحاد مردم در حال کمک رسانی هستند.

 

سردار شهسواری بیان کرد: مردم استان ما ضمن اینکه در هشت سال دفاع مقدس با تمام وجود در جبهه های حق علیه باطل شرکت کردند، هر زمان هم احساس شود که هم وطنان در هر گوشه ای از کشور با مشکل رو به رو شده اند، برای امدادرسانی اهتمام می ورزند.

 

انتهای پیام/09

نظر شما