شناسهٔ خبر: 32329776 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بازدید امام جمعه و فرماندار گنبدکاووس از موکب خدمت‌رسانی در آق‌قلا

امام جمعه و فرماندار شهرستان گنبدکاووس با حضور در موکب حضرت یحیی بن زید (ع) این شهرستان در مناطق سیل‌زده آق‌قلا از روند خدمت‌رسانی این موکب به مردم بازدید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، سیلاب در استان گلستان از واپسین روزهای سال گذشته رخ خود را نمایان کرد و تا 20 روز پس از عید نوروز نیز میهمان ناخوانده منازل شهرستان‌های مختلف این استان بود، و حال که این میهمان نامهربان، خانه‌های مردم را ترک گفته از خود انبوهی از گل و لای بر جای گذاشته و تازه مشکلات مردم از نوعی سخت‌تر و بغرنج‌تر آغاز شده است.

مردم گنبدکاووس نخستین کسانی بودند که سیل در مسیر خود به آنها سر زد و با نامهربانی خسارات فراوانی را به منازل، معابر، تاسیسات شهری و حتی اماکن عمومی و تجاری‌اش زد و آنها را در شب عید درگیر آثار مخرب خود کرد.

اما همین مردم شریف تا سر از گل و لای بحران بیرون کرده و دستی به سر و روی خیابان‌های شهر خود کشیدند کوله بار سفر را جمع کردند تا در قالب موکب حضرت یحیی بن زید (ع) با حضور در شهرستان همسایه و گرفتار آسیب آق‌قلا به داد مردمان غیور ترکمن و ولایتمدار این خطه برسند.

این اقدام ارزشمند که در ادامه حرکت موکب‌های اربعین در سراسر کشور برای کمک به سیل‌زدگان شکل گرفت در شهرستان آق‌قلا حداقل به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت و در هر روز علاوه بر برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، بیش از یک هزار و 500 پرس غذا را طبخ و میان سیل‌زدگان توزیع می‌کند.

حال که جمعی از مردم گنبدکاووس در قالب این موکب خدمت‌رسانی در شهرستان آق‌قلا حضور پیدا کردند، امام جمعه، فرماندار و رئیس جمعیت هلال احمر این شهرستان به همراه رئیس ستاد نماز جمعه و معاون عمرانی فرماندار گنبدکاووس با حضور در مناطق سیل‌زده آق‌قلا در محل موکب حضرت یحیی بن زید (ع) گنبدکاووس ضمن عرض خدا قوت به خادمان این موکب از روند خدمت‌رسانی به مردم آق‌قلا بازدید کردند.

انتهای پیام/83014

نظر شما