شناسهٔ خبر: 32329385 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیپلماسی‌ایرانی | لینک خبر

نتانیاهو: بسیاری از رهبران عرب پیروزی‌ام را تبریک گفتند

صاحب‌خبر -

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تماس‌های تلفنی از سوی بسیاری از رهبران جهان عرب به خاطر پیروزی‌اش در انتخابات اخیر پارلمانی این رژیم دریافت کرده است.

به گزارش یدیعوت آحارونوت، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل، روز گذشته اعلام کرد که تماس‌های تلفنی از سوی رهبران بسیاری از کشورهای عربی و اسلامی دریافت کرده است که طی آن، این سران پیروزی حزب «لیکود» در انتخابات پارلمانی 9 آوریل را تبریک گفتند.

نتانیاهو، که در مراسمی به مناسبت پیروزی حزب «لیکود» در انتخابات پارلمانی این رژیم سخن می‌گفت، تأکید کرد، سخن از «یک یا دو رهبر نیست» بلکه از تعداد بیشتری از این رهبران سخن می‌گویم.

نتانیاهو اظهار داشت که این تماس‌ها «پنجره بزرگی را به سوی آینده‌ای بهتر برای اسرائیل می‌گشاید».

پیش از این نیز، بارها نتانیاهو از روابط و دیدارش با شماری از رهبران عرب سخن گفته و در اوایل اکتبر 2018 به طور رسمی از سلطان‌نشین عمان بازدید و با سلطان قابوس دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش رسانه‌های عبری‌زبان، با حمایت بیش از نصف نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی در نشست روز سه‌شنبه از بنیامین نتانیاهو، او خود را برای تشکیل کابینه جدید آماده می‌کند. احتمال می‌رود «رئوبیم ریولین» رئیس این رژیم،امروز نتانیاهو را رسما مأمور تشکیل دولت جدید این رژیم کند.

نظر شما