شناسهٔ خبر: 32328507 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

«مانینگ» حریف اصلی برانکو/ پرسپولیس باید در ۲ جبهه بجنگد

کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی تیم داوری دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و الاهلی عربستان را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  پس از اینکه مانینگ چینی، قضاوت بازی الاهلی عربستان و پرسپولیس ایران را بر عهده گرفت، مشخص شد که حدس برانکو ایوانکوویچ برای رویارویی مجدد با این قاضی درست از آب در آمده است.

حکایت رویارویی برانکو ایوانکوویچ با ما نینگ، مانند داستان مار و پونه‌ای است که از همنشینی کنار یکدیگر لذت نمی‌برند. هواداران سرخپوشان ایرانی از "مانینگ" در مسابقه رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا در فصل پیشین خاطره خوشی ندارند. چرا که در ۲ صحنه مشکوک به آفساید پرسپولیس از حریف خود، کاشیما آنتلرز ژاپن عقب افتاد که در نهایت نتوانست نتیجه را به سود خود عوض کند و آخر این قصه نیز خوش نبود. چرا که پرسپولیسی‌ها در تهران کاپ قهرمانی را به نماینده کشور ژاپن واگذار کردند.

از نظر برانکو، قضاوت مانینگ در بازی رفت مطلوب نبود و این سرمربی پیش از بازی رفت مقابل الاهلی عربستان در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود از رویارویی با این داور چینی خاطره خوشی ندارد. با این حال مانینگ در بازی پرسپولیس مقابل همین نماینده عربستانی در ۲ فصل پیشین لیگ قهرمانان آسیا با قضاوت خوبی که کرده بود منجر به برتری سرخ‌ها با نتیجه ۳ بر یک مقابل حریف شد.

پیشبینی می‌شود با توجه به اینکه ۲ بازی ابتدایی سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا از داوری ضربه خوردند، در بازی برگشت مقابل الاهلی عربستان، قضاوت شبهه دار مانینگ مانند فینال فصل گذشته این رقابت‌ها تکرار نشود.

بیشتر بخوانید:

آغاز بلیت فروشی دیدار ذوب آهن اصفهان وپرسپولیس تهران از ساعت ۱۲ فردا

جلسات ادامه دار هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس

لیست بازیکنان پرسپولیس برای دیدار مقابل ذوب آهن مشخص شد

انتهای پیام/

رویارویی ما نینگ با برانکو ایوانکوویچ

نظر شما