شناسهٔ خبر: 32327694 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

ترکیب احتمالی استقلال مقابل ماشین سازی

آبی پوشان تهرانی امروز در ورزشگاه آزادی میزبان ماشین سازی تبریز رده دهمی هستند.

صاحب‌خبر -

استقلال تهران در دومین دیدار مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر امشب در ورزشگاه آزادی میزبان ماشین سازی تبریز است که رتبه دهم جدول رده بندی را در اختیار دارد. شاگردان محمدرضا مهاجری در بازی گذشته برابر نساجی به تساوی بدون گل دست یافتند تا به رکورد 15 تساوی در لیگ برتر برسند که از این نظر با صنعت نفت آبادان برابری می‌کنند.
تیم میزبان امروز با روحیه مناسب از برتری در دو بازی گذشته مقابل الهلال عربستان و سپاهان اصفهان پا به میدان مسابقه خواهد گذاشت. استقلال که برای زنده نگه داشتن شانس قهرمانی به تمام امتیازهای ممکن نیاز دارد و در مقابل در انتظار ناکامی تیم‌های مدعی بالای جدولی است، در بازی امروز به احتمال زیاد برخلاف آنچه در بازی رفت مقابل ماشین سازی به نمایش گذاشته بود حاضر خواهد شد.
محسن کریمی، اللهیار صیادمنش، روزبه چشمی و وریا غفوری بازیکنانی هستند که مصدومیت‌شان برطرف شده و حضور آنها در بازی امروز اگرچه بعید به نظر می‌رسد اما بستگی به میزان آمادگی و نظر مثبت کادرفنی دارد. طارق همام هم دیگر بازیکنی است که دچار آسیب دیدگی شده بود و مدتی است از ترکیب دور است؛ او هم مصدومیت را پشت سر گذاشته اما به نظر می‌رسد به همراه بازیکنان نامبرده برای بازی مقابل الهلال عربستان در شروع دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شفر به آنها نیاز بیشتری دارد.
استفاده مداوم از ترکیب برنده با حداقل تغییرها یکی از آیتم‌های جذاب برای شفر بوده اما او خیلی کم موفق به استفاده از چنین تاکتیکی شده است؛ سرمربی آلمانی با توجه به مصدومیت و محرومیت‌های بازیکنان این تیم اغلب مجبور شده است برخلاف آنچه علاقه داشته ترکیب را تغییر بدهد و تاکتیک جدیدتری پیاده کند.
استقلال تهران در دو بازی گذشته که با برتری از زمین مسابقه خارج شده از ترکیب سیدحسین حسینی، خسرو حیدری، پژمان منتظری، محمد دانشگر، میلاد زکی پور، امید نورافکن، علی کریمی، آیاندا پاتوسی، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و اسماعیل گونکالوس بهره گرفته است و احتمال بسیار کمی وجود دارد که شفر بخواهد آن را تغییر بدهد. همچنین آرمین سهرابیان و گادوین منشا هم دو بازیکنی هستند که به عنوان بازیکن تعویضی به ترکیب ملحق می‌شدند و همچنین مرتضی تبریزی که در بازی الهلال حضور نداشت هم در بازی مقابل طلایی پوشان اصفهان برای دقایقی به میدان رفت.
بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل ماشین سازی تبریز به شرح زیر است:
سیدحسین حسینی، خسرو حیدری، پژمان منتظری، محمد دانشگر، میلاد زکی پور، امید نورافکن، علی کریمی، آیاندا پاتوسی، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و اسماعیل گونکالوس/ ایلنا

نظر شما