شناسهٔ خبر: 32327070 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

فراخوان جذب هیئت علمی وزارت بهداشت در انتظار صدور مجوز استخدام

رئیس مرکز جذب هیئت علمی وزارت بهداشت گفت: فراخوان جذب هیئت علمی وزارت بهداشت آماده شده است و در انتظار صدور مجوز استخدام از سوی سازمان امور اداری و استخدامی هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» دکتر سیدعلی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: فراخوان جذب هیئت علمی وزارت بهداشت برای جذب هیئت علمی در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور آماده شده است و در صورتی که سازمان امور اداری و استخدامی مجوز جذب را نهایی کند، ما نیز فراخوان را به صورت عمومی اعلام می‌کنیم.

وی افزود: در حال حاضر اطلاعات دانشگاه‌ها بارگذاری شده است و ما برای جذب یک هزار و ۵۰۰ نفر اعلام آمادگی کرده‌ایم و به محض وصول نامه تخصیص مجوز جذب، فراخوان اعضای هیئت علمی آغاز می‌شود.

رئیس مرکز هیئت علمی وزارت بهداشت یادآور شد: تعداد مورد پذیرش در فراخوان بر اساس تخصیص مجوز انجام می‌گیرد و نامه سازمان امور اداری و استخدامی ملاک عمل خواهد بود. چرا که تخصیص مجوز به معنی تخصیص اعتبار است و ما تنها بر اساس وجود ردیف و اعتبار می‌توانیم هیئت علمی جذب کنیم.

حسینی خاطرنشان کرد: این دوره شانزدهمین دوره جذب هیئت علمی در دانشگاه‌های علوم پزشکی است و امیدواریم بتوانیم یک هزار و ۵۰۰ هیئت علمی جدید در دانشگاه‌های وابسته به وزارت بهداشت جذب کنیم.

نظر شما