شناسهٔ خبر: 32326601 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده مجلس: وزیر ورزش با توهین های قومیتی برخورد کند

تبریز-ایرنا- نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر ورزش و جوانان با مافیای فوتبال و فحاشی های قومیتی در ورزشگاه ها برخورد جدی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش چهارشنبه ایرنا، احمد علیرضابیگی روز در نامه ای به مسعود سلطانی فر با اشاره به اتفاقات بازی تیم های تراکتورسازی و سپیدرود رشت، یادآوری کرده است: مردم انتظار دارند اراده قاطع وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال در برخورد با مافیای ورزش و فوتبال در بررسی جدی و آشکار کردن پشت پرده این حوادث تلخ تجلی پیدا کند.
در این نامه آمده است: در جریان مسابقه تیم های تراکتورسازی و سپیدرود، تماشاگران شاهد تعلل آشکار دروازه‌ بان تیم تراکتورسازی بودند که سرانجام شکست پرگل این مسابقه را برای تیم تراکتورسازی ‌رقم زد و این به منزله محروم شدن احتمالی فوتبال تبریز و دست نیافتن به عنوان قهرمانی لیگ برتر فصل جاری است.
علیرضابیگی ادامه داد: وقتی به سوابق این فرد مراجعه شود، آزاد بودن سهل انگاری بیشتر در ذهن متبادر می ‌شود؛ سال‌هاست مردم آذربایجان در آرزوی به اثبات رسانیدن یکی از قابلیت‌های برجسته خود در عرصه فوتبال هستند که متاسفانه هرگاه تحقق قهرمانی تیم تراکتورسازی قریب‌الوقوع می ‌شود، توطئه‌ای خیانت‌آمیز و ناجوانمردانه این امید نهفته در اعماق دل‌های میلیون‌ها پرشور را به یاس بدل می‌کند به نحوی که گاهی این مهم بازتاب ملی پیدا می کند.
وی تشریح کرد: داوری ضعیف این مسابقه و فحاشی قومیتی هواداران سپیدرود نیز نیازمند تامل است.
به گزارش ایرنا، در پی شکست 3 بر1 تراکتورسازی مقابل سپیدرود رشت و دریافت سه گل مساله دار از سوی محسن فروزان و اشتباهات این دروازه بان، انتقادات از وی به شدت افزایش یافت و مالک باشگاه وی را از تیم اخراج کرد.
انتشار تصاویر و مطالبی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مبنی بر احتمال وجود تبانی، بر حاشیه های بازی تراکتورسازی و سپیدرود افزوده است.
3038/518

نظر شما