شناسهٔ خبر: 32325020 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

جدال سرنوشت‌ساز ذوب‌آهن با پرسپولیس

مصاف امروز تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس در تعیین قهرمان این فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تأثیر بسیار زیادی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس ساعت 18 امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان اولین دیدار هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال را برگزار خواهند کرد.

نتیجه این دیدار نقش مهمی در تعیین قهرمان رقابت‌های این فصل لیگ برتر دارد چرا که پرسپولیس با 54 امتیاز در رده نخست ایستاده است و توقف این تیم برابر ذوب‌آهن فرصت مناسبی به تعقیب‌کنندگان سرخ‌پوشان می‌دهد.

ذوب‌آهن که 29 امتیازی است نگرانی برای سقوط یا صعود ندارد اما روند سبزپوشان اصفهانی در کسب نتیجه گویای آن است که آنها در این مسابقه هم به پیروزی می‌اندیشند. شاگردان علیرضا منصوریان در 10 بازی اخیر هفت پیروزی و سه تساوی کسب کردند و در صورت برتری برابر پرسپولیس یا کسب تساوی سرنوشت بالای جدول را با تغییراتی مواجه می‌کند.

برانکو ایوانکوویچ در بازی امروز از محمد انصاری، شایان مصلح، حسین ماهینی و ماریو بودیمیر نمی‌تواند استفاده کند اما سایر بازیکنانش را در اختیار دارد. در سمت مقابل علیرضا منصوریان تنها محمدرضا عباسی را در اختیار ندارد و دیگر شاگردانش آماده بازی هستند. 

بدون تردید تیم‌های تراکتورسازی، استقلال و سپاهان مترصد آن هستند تا پرسپولیس برابر ذوب‌آهن امتیاز از دست بدهد و شکست سرخ‌پوشان برای آنها مطلوب‌تر خواهد بود اما اگر شاگردان برانکو ایوانکوویچ همانند تمامی دیدارهای سال 98 در این مسابقه هم برنده شوند گام بلندی به سوی قهرمانی برداشته‌اند.

انتهای پیام/4051/4048/

نظر شما