شناسهٔ خبر: 32324116 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

آیت‌الله موسوی جزایری:

تلاشمان معطوف بر بازسازی و تعمیر خانه‌های مسکونی سیل‌زدگان است

حوزه/ آیت‌الله موسوی جزایری گفت: تلاش ما بر این است که در مسأله بازسازی و تعمیر خانه‌های مسکونی به یاری مردم و دولت بیاییم و با بسیج کردن توانایی‌های مردم و سایر نهادها، گامی در راستای جبران ویرانی‌های سیل برداریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین صفایی بوشهری، ضمن تشریح وضعیت کمپ‌های سیل‌زدگان، پیرامون مدیریت بحران در روزهای آینده گفت: بحمدالله هم‌اکنون از لحاظ مواد غذایی، تأمین شده‌ایم و مرحله به مرحله در حال پیش‌بینی وضعیت آینده هستیم.

وی با بیان اینکه اولویت اول مدیریت بحران استان، ایجاد فضایی خنک در روزهای گرم سال است، اظهارداشت: اولویت اول ما، آن است که برای گرمای پنجاه درجه خوزستان و کمپ‌هایی که در فضای باز برپا شده‌اند، تدابیری اتخاذ کنیم؛ چراکه این گرما برای سلامت مردم سیل‌زده، خطر آفرین بوده و باید فوراً برای این مسئله چاره‌اندیشی کنیم و با کمک‌هایی که از سطح کشور می‌رسد، قضیه تهویه مطبوع کمپ‌ها حل بشود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، ادامه داد و گفت: در مرحله بعد، لازم است که به فکر جبران خسارت منازل مسکونی، تعمیر و بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده در اثر سیل باشیم؛ زیرا در مسئله پرداخت خسارت زراعت‌ها و دام‌ها، رقمی قریب به ۳۵ هزار میلیارد تومان بر عهده دولت است که این مقدار، مبلغ بسیار بالایی بوده و فشار بسیار زیادی بر دولت وارد خواهد شد.

آیت‌الله موسوی جزایری، در پایان تصریح کرد: تلاش ما بر این است که در مسئله بازسازی و تعمیر خانه‌های مسکونی به یاری مردم و دولت بیاییم و با بسیج کردن توانایی‌های مردم و سایر نهادها، گامی در راستای جبران ویرانی‌های سیل برداریم.

 

انتهای پیام./

نظر شما