شناسهٔ خبر: 32323997 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

ثنائیان خبر داد:

حضور دانشجویان جهادگر دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد در پلدختر

جانشین حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد از اعزام ۱۵ نفر از جهادگران گروه جهادی این دانشگاه به مناطق سیل‌زده خبر داد.

صاحب‌خبر -

رضا ثنائیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در بجنورد درباره اعزام دانشجویان جهادگر به مناطق سیل‌زده اظهار کرد: پس از وقوع سیل در مناطق مختلف کشور از جمله استان لرستان دانشجویان جهادگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد راهی شهرستان پلدختر شدند و پا به‌پای دیگر جهادگران که از سراسر کشور اعزام‌ شده بودند، مخلصانه و بدون هیچ‌گونه ادعایی در راستای حل مشکلات هموطنان سیل‌زده اقدامات مؤثری انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: گروه نخست 100 نفر بودند که از استان خراسان‌شمالی به مناطق سیل‌زده اعزام شدند و در این میان ۱۵ نفر از جهادگران از گروه جهادی شهید فیروز حمیدی‌زاده دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد حضور داشتند.

جانشین حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد افزود: اکنون حدود ۵ تا ۶ هزار دانشجوی جهادی در پلدختر حضور دارند و با اقدامات ارزنده‌ای که به‌صورت شبانه‌روزی از سوی جهادگران صورت گرفت، منازل زیادی به‌صورت کامل پاک‌سازی شدند، منازلی که بعضاً تا ارتفاع بیش از دو متر در گل‌ولای فراوانی قرار گرفته بودند.

ثنائیان تصریح کرد: با توجه به روحیه بالا و انرژی زیادی که جوانان جهادگر از خود نشان می‌دادند همین امر باعث بالارفتن روحیه و نشاط مردم پلدختر می‌شد و با وجود اینکه قصد ترک منازل و دیار خود را داشتند؛ اما با صحبت‌های جوانان جهادی عزم مردم آسیب‌دیده برای ماندن بیشتر می‌شد و این خود برای تک‌تک جهادگران بسیار ارزشمند بود.

وی درباره درد دل‌های مردم پلدختر اظهار کرد: عقیده جهادگران و مردم آسیب‌دیده در سیل این است که سیل خانمان‌برانداز از جنگ تحمیلی سخت‌تر نیست، ما هشت سال جنگ تحمیلی را با آن‌همه ویرانی و مشکلات فراوانش با اتکا به خداوند متعال پشت‌سر گذاشته‌ایم و از این حادثه نیز عبور خواهیم کرد.

جانشین حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد افزود: به قول یکی از جهادگران، پلدختر شهر ۱۰۰هزارنفری نیست؛ بلکه جمعیت ۸۰ میلیونی دارد، شهری که از همه قشر کشور برای کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده آنجا حضور دارند و همدلی، عشق به هموطنان، وحدت و یاری به هم‌نوعان را به‌خوبی به تصویر کشیدند.

انتهای پیام/4121/4062/

نظر شما