شناسهٔ خبر: 32323239 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

بازی و سرگرمی؛ تاریخ برگزاری کنفرانس مایکروسافت در E3 2019 اعلام شد

در حالی که تنها دو ماه تا نمایشگاه سالیانه‌ی Electronic Entertainment Expo 2019 زمان باقی است، مایکروسافت از جزئیات زمان برگزاری کنفرانس خود در این رویداد رونمایی کرد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - به مانند سال گذشته، کنفرانس مایکروسافت در 2019 E3 نیز در روز یکشنبه و پیش از آغاز رسمی نمایشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش Gamespot، کنفرانس E3 مایکروسافت در روز نوزدهم خرداد ماه (نه ژوئن) از ساعت 12:30 بامداد تا 3:30 صبح (به وقت ایران) برگزار خواهد شد. مایکروسافت در اعلام اطلاعات تا همین حد بسنده کرده و جزئیات دقیق‌تری از برنامه‌ امسال منتشر نکرد؛ اما شایان ذکر است که Major Nelson از تیم اکس‌باکس در توییتر اعلام کرده است که امسال «بزرگ‌ترین سال مایکروسافت در E3» خواهد بود. به رسم هر سال، نمایش امسال نیز از طریق سرویس Mixer، وبسایت مایکروسافت و پلتفرم‌های معتبر دیگر چون توییچ به صورت زنده پخش خواهد شد و طرفداران می‌توانند از سراسر جهان این کنفرانس را تماشا کنند.

از آن جایی که سونی امسال در نمایشگاه E3 کنفرانسی ندارد مایکروسافت توجه ویژه‌ای به نمایش خود کرده است. در حال حاضر معرفی یک کنسول بدون درایو نوری و اشتراک ویژه‌ی Game Pass Ultimate در مراسم امسال تأیید شده است و احتمال می‌رود از پروژه‌ی xcloud نیز در این کنفرانس صحبت شود. شایعات اعلام شده در روزهای گذشته به معرفی کنسول‌های نسل بعدی این شرکت و نمایش چند عنوان نام آشنا چون Halo Infinite اشاره کرده‌اند که  اگر این شایعات به حقیقت تبدیل شود، ۲۰۱۹ تبدیل به یکی از بهترین سال‌های مایکروسافت در این نمایشگاه خواهد شد. فیل اسپنسر، مدیر بخش اکس‌باکس نیز در صحبت‌های خویش اشاره کرده است که در کنفرانس امسال درباره‌ی آینده‌ی برند اکس‌باکس صحبت می‌شود که همین انتظارات را دو چندان می‌کند.

نظر شما