شناسهٔ خبر: 32323184 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

نسل جوان مولفه اصلی تحقق گام دوم انقلاب است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید «علی حسینی پور» عصر سه شنبه در آیین تجلیل از جوانان برتر خمین در بیت تارخی امام راحل افزود: گام دوم انقلاب براساس رهنمودهای

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید «علی حسینی پور» عصر سه شنبه در آیین تجلیل از جوانان برتر خمین در بیت تارخی امام راحل افزود: گام دوم انقلاب براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری، زمینه ظهورامام عصر (عج) را فراهم می کند.
وی ادامه داد: خانواده ها باید در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی از مظاهر و ابزارهای خطرناک ضد فرهنگی پرهیز کنند.
امام جمعه خمین با اشاره به اهمیت برنامه‌های فرهنگی و دینی در دوران جوانی اظهار داشت: جوانان را باید با معارف دینی آشنا کرد تا آنها به سمت سعادت دنیوی و اخروی رهنمون شوند.
حجت الاسلام حسینی پور بیان کرد: خانواده ها به عنوان مهم ترین رکن جامعه، نقش مهمی در سالم سازی اجتماع داشته و از این رو باید سبک زندگی اسلامی و قرآنی در این نهاد مهم اجتماعی ترویج شود.
وی افزود: آمریکا با وجود زیبا جلوه دادن دروغین وضعیت خود، از شکست های اجتماعی، فرهنگی و فساد سرشار است.
امام جمعه خمین گفت: شهدای انقلاب اسلامی الگوهای جاویدان جوانان هستند چراکه جوانان آن دوران تربیت یافته در انقلاب و در دامان زنان پاک و متعهد این مرز و بوم هستند.
حجت الاسلام حسینی پور ادامه داد: دشمنان نظام همواره به دنبال کمرنگ کردن آموزه های اسلامی هستند و تبدیل سبک زندگی اسلامی و قرآنی به فرهنگ پایدار راهکار تاثیرگذار مقابله با هجمه دشمنان است.
در این آیین از 20 جوان برتر خمین در رشته ورزشی، فرهنگی و هنری تجلیل شد.
سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) به عنوان روز جوان نامگذاری شده است.
خمین در جنوب استان مرکزی با 23 هزار نفر جمعیت جوان است.
9930/3075
انتهای پیام

نظر شما