شناسهٔ خبر: 32323182 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

نتیجه تحقیق و تفحص از واگذاری پالایشگاه کرمانشاه

منبع: فارس

رئیس کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی گفت: پالایشگاه کرمانشاه قانونی به بخش خصوصی واگذار شده و هیچگونه مشکلی در این واگذاری وجود ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، شهاب نادری امروز از واگذاری قانونی پالایشگاه کرمانشاه پس از تحقیق و تفحص مجلس از نحوه این واگذاری خبر داد و اظهار داشت: پس از تصویب تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری پالایشگاه‌کرمانشاه به بخش خصوصی از تمام مراجع مربوطه مانند سازمان بازرسی، دیوان محاسبات، دستگاه‌های امنیتی، اداره‌ها و ارگان‌ها استعلامات لازم گرفته شد و نهایتاً این نتیجه حاصل شد که پالایشگاه کرمانشاه قانونی به بخش خصوصی واگذار شده و هیچگونه مشکلی در این واگذاری وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

واگذاری پالایشگاه کرمانشاه با ۳۰ درصد ارزش واقعی

رئیس کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خریدار براساس قانون و رعایت سلسله مراتب قانونی پالایشگاه را خریداری کرده، همچنین اهلیت و صلاحیت خریدار نیز تأیید شده و بر طبق تحقیقات انجام گرفته بخش خصوصی طی مدت در اختیار داشتن پالایشگاه عملکرد خوبی داشته است.

وی از پالایشگاه کرمانشاه در خصوص تحقیق و تفحص‌هایی که در مجلس صورت می‌پذیرد نیز، گفت: تحقیق و تفحص یک اهرم خوب برای نمایندگان برای نظارت و پالایش عملکرد وزارتخانه‌ها، ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف است و اغلب این تحقیق و تفحص‌ها نیز در مجلس به نتیجه می‌رسد و ضمانت اجرایی دارد.

نظر شما