شناسهٔ خبر: 32323159 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

فرماندار سرباز از جوان فداکارنجات دهنده یک سیلزده تجلیل کرد

به گزارش ایرنا فرماندار سرباز عصر سه شنبه در دیدار با این جوان و تجلیل از وی اظهار داشت: از اینکه جوانان این شهرستان در هنگام نیاز به کمک رسانی کارهای بزرگ و

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا فرماندار سرباز عصر سه شنبه در دیدار با این جوان و تجلیل از وی اظهار داشت: از اینکه جوانان این شهرستان در هنگام نیاز به کمک رسانی کارهای بزرگ و ستودنی انجام می دهند قابل تقدیر است.
محمد انور بجارزهی افزود: این اقدام غلامزهی در اذهان مردم ثبت و هیچگاه تاریخ آن را فراموش نخواهد کرد.
وی بیان کرد: رودخانه بزرگ سرباز بطول بیش از 300 کیلومتر در هنگام بارندگی و جاری شدن سیل خطر آفرین است و در این چند روز اخیر نیز طغیان کرد.
فرماندار سرباز ادامه داد: نجات جان یکی از همنوعان اجر و ثواب دنیوی و اخروی دارد و اهدای لوح سپاس و هدیه تنها قدردانی کوچکی از فداکاری این جوان سربازی است.
رئیس ستاد مدیریت بحران سرباز تصریح کرد: پس از باخبر شدن از اقدام غلامزهی فکر می کردم با جوانی قوی هیکل و درشت اندام روبرو می شوم اما پس از ملاقات با ایشان با شخصی ریز اندام و چابک مواجه شدم که توان و شهامت در وجود او موج می زد.
بجارزهی در خصوص جذب و بکارگیری این جوان فداکار با مدیرعامل کارخانه سیمان شهرستان رایزنی کرد و افزود: حضور یک ایثارگر در آن مجموعه سبب خیر خواهد بود.
به گزارش ایرنا، کلیپ ساجد غلامزهی پس از به آب زدن در رودخانه خروشان سرباز و نجات جان یک نفر از مرگ حتمی در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشته است و کار این جوان را هزاران نفر تحسین و لایک کرده اند.
شهرستان سرباز با مرکزیت راسک با 200 هزار نفر جمعیت، 11هزار و 500 کیلومترمربع وسعت، 4 بخش 4 شهر، 11 دهستان و 750 آبادی دارد و در 500 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
3043 **6081
انتهای پیام

نظر شما