شناسهٔ خبر: 32323071 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

همکاری سپاه با کمیته امداد برای ساخت مسکن مددجویان

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: سپاه حضرت نبی اکرم (ص) برای ساخت ۲۸۰ مسکن مددجویی با این نهاد قرارداد همکاری منعقد کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، مختار خزاعی، مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در زمینه تامین مسکن مددجویان در سال‌های اخیر همکاری و مشارکت فراوانی با این نهاد داشته است گفت: در سال گذشته قرار داد همکاری بین سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و کمیته امداد استان کرمانشاه برای ساخت ۲۸۰ واحد مسکن مددجویی در استان کرمانشاه منعقد شده است وهم اکنون میانگین پیشرفت فیزیکی ساخت این واحد‌ها بیش از ۳۰ درصد است.

خزاعی با بیان اینکه این واحد‌های مسکونی در مناطق روستایی ساخته شده اند، افزود: کمیته امداد برای ساخت هریک از این واحد‌ها ۳۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض به خانوار‌های مددجو پرداخت کرده است.

وی با تاکید بر اینکه باقی هزینه ساخت منازل مددجویی از سوی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تامین می‌شود، ادامه داد: کار ساخت و ساز این منازل مسکونی بر عهده سپاه نبی اکرم (ص) است.

انتهای  پیام/ز


تامین مسکن مددجویان  کمیته امداد استان کرمانشاه

برچسب‌ها:

نظر شما