شناسهٔ خبر: 32322905 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

صیانت از کارگران در واحدهای تولیدی/کرپ ناز به فعالیت خود ادامه می دهد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت:ایجاد اشتغال و صیانت از کارگران در واحد‌های تولیدی از اولویت کاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در نشست هم اندیشی با مدیران شرکت تولیدی کرپ ناز و کارگران این واحد تولیدی گفت: ایجاد اشتغال و صیانت از کارگران تولیدی از اولویت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در ادامه با تاکید بر اهمیت احقاق حقوق کارگران و استفاده از نیرو‌های بومی و با سابقه موجود در مجموعه شرکت تولیدی کرپ ناز، گفت: به لحاظ منابع انسانی، استان کرمانشاه دارای ظرفیت‌های بالا و ارزشمندی است و خوشبختانه دولت به این موضوع مهم توجه ویژه دارد.

حسن عزیزی در ادامه به تأکید و پیگیری تیم اقتصادی استان به ویژه   استاندار  کرمانشاه بر ادامه فعالیت واحد‌های تولیدی به ویژه شرکت کرپ ناز اشاره نمود و ادامه داد: ادامه فعالیت این مجموعه به لحاظ حفظ اشتغال موجود و تأکید بر منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای تحقق شعار سال رونق تولید است.

امیر شاه آبادی نیز در ادامه ضمن تشریح کامل اقدامات صورت گرفته در راستای واگذاری این واحد تولیدی و احقاق حقوق کارگران اظهار داشت: مجموعه تولیدی کرپ ناز باید به فعالیت خود ادامه دهد و همه کارگران موجود به کار خود ادامه می‌دهند.

فرماندار شهرستان هرسین ادامه داد: طی جلسات فشرده با مدیران جدید شرکت و بانک ملت و تاکید استاندار پرتلاش استان و تمام ظرفیت استان تمام قد از کارگران حمایت می‌کنیم.

شاه آبادی ادامه داد: مدیران جدید شرکت از افراد توانمند در سطح کشوری هستند و انشاالله تا اواسط سال جاری تا ۹۰ درصد ظرفیت کارخانه فعال می‌شود و تعداد ۲۴۰ نفر در سه شیفت مشغول به کار خواهند شد.

ایشان با تأکید بر پرداخت مطالبات کارکنان شرکت توسط مدیران جدید شرکت، اظهار نمود: مطالبات کارگران با نگاه عدالت خواهانه تامین و پرداخت خواهد شد.

گفتنی است: شرکت کرپ ناز با هدف تولید سالیانه ۱۰ میلیون متر انواع پارچه چادری و پلی استری در سال ۱۳۶۴ در زمینی به مساحت ۳۳ هکتار با زیربنای سایت کارخانه حدود ۵ هکتار تاسیس و در سال ۱۳۷۸ با ظرفیت اشتغال ۴۵۰ نفر به بهره‌برداری رسید و هم اکنون به علت فرسوده بودن دستگاه‌های خط تولید و تغییر مدیران شرکت و فعالیت با ظرفیت پایین، تیم اقتصادی استان کرمانشاه در صدد راه اندازی مجدد شرکت با تمام ظرفیت تولید و اشتغال هستند.

انتهای  پیام/ز

پیگیری تیم اقتصادی استان کرمانشاه برای ادامه فعالیت واحدهای تولیدی 

برچسب‌ها:

نظر شما