شناسهٔ خبر: 32319346 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

رباط ‌کریم به کارگاه عمرانی در استان تهران مبدل شده است

به گزارش روز سه شنبه ایرنا سید مهدی ساداتی در جلسه شورای اداری با تأکید بر اجرای عدالت در مناطق مختلف شهرستان رباط کریم افزود: پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در

صاحب‌خبر - به گزارش روز سه شنبه ایرنا سید مهدی ساداتی در جلسه شورای اداری با تأکید بر اجرای عدالت در مناطق مختلف شهرستان رباط کریم افزود: پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در مناطق مختلف شهرستان در دست اجرا است و رضایتمندی مردم را به دنبال داشته است.
وی به اولویت‌های عمرانی شهرستان اشاره کرد و خطاب به شهرداران و شوراهای اسلامی افزود: ساخت‌ و ساز در حریم رودخانه‌ها ممنوع است و شهرداران به این موضوع مهم دقت داشته باشند، ضمن اینکه لایروبی رودخانه‌ها باید با جدیت دنبال شود.
ساداتی در خصوص کمک به سیل زدگان استان خوزستان نیز گفت: مدم نیکوکار رباط کریم نخستین شهرستانی بود که کمک‌ها و اقلام مورد نیاز مناطق سیل‌زده را برای هموطنان آسیب دیده ارسال کرد.
فرماندار شهرستان رباط کریم اضافه کرد: شیر خشک، پنکه، پوشاک، لوازم بهداشتی و پشه بند از اقلام مورد نیاز فوری سیل زدگان است.
ساداتی با تاکید به محبوبیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بین مردم ادامه داد: اقدام نابخردانه رئیس‌ جمهور آمریکا در تروریست خواندن سپاه توسط تمامی قشرهای مردمی، احزاب و مسئولان محکوم است و هیچ‌ کس نمی‌تواند از ارزش‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان مولود انقلاب بکاهد.
تهرام/ 3036//1348
انتهای پیام

نظر شما