شناسهٔ خبر: 32319217 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رباط ‌کريم به کارگاه عمراني در استان تهران مبدل شده است

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- فرماندار شهرستان رباط ‌کريم با بيان اينکه صد درصد اعتبارات در مناطق محروم توسط دولت تامين و شفافيت اجراي پروژه‌ها در شهرستان لحاظ شده گفت: اکنون شهرستان رباط ‌کريم به کارگاه عمراني در استان تهران مبدل شده است .

به گزارش روز سه شنبه ايرنا سيد مهدي ساداتي در جلسه شوراي اداري با تأکيد بر اجراي عدالت در مناطق مختلف شهرستان رباط کريم افزود: پروژه‌هاي عمراني و زيرساختي در مناطق مختلف شهرستان در دست اجرا است و رضايتمندي مردم را به دنبال داشته است.
وي به اولويت‌هاي عمراني شهرستان اشاره کرد و خطاب به شهرداران و شوراهاي اسلامي افزود: ساخت‌ و ساز در حريم رودخانه‌ها ممنوع است و شهرداران به اين موضوع مهم دقت داشته باشند، ضمن اينکه لايروبي رودخانه‌ها بايد با جديت دنبال شود.
ساداتي در خصوص کمک به سيل زدگان استان خوزستان نيز گفت: مدم نيکوکار رباط کريم نخستين شهرستاني بود که کمک‌ها و اقلام مورد نياز مناطق سيل‌زده را براي هموطنان آسيب ديده ارسال کرد.
فرماندار شهرستان رباط کريم اضافه کرد: شير خشک، پنکه، پوشاک، لوازم بهداشتي و پشه بند از اقلام مورد نياز فوري سيل زدگان است.
ساداتي با تاکيد به محبوبيت سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در بين مردم ادامه داد: اقدام نابخردانه رئيس‌ جمهور آمريکا در تروريست خواندن سپاه توسط تمامي قشرهاي مردمي، احزاب و مسئولان محکوم است و هيچ‌ کس نمي‌تواند از ارزش‌هاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به عنوان مولود انقلاب بکاهد.
تهرام/ 3036//1348
انتهاي پيام /*

نظر شما