شناسهٔ خبر: 32318875 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

خدمتگزاری ۱۳۰ ایستگاه صلواتی به مناسبت نیمه شعبان در بلوار پیامبر اعظم(ص)

معاون ستاد مردمی اجتماعات مهدوی گفت: ۱۳۰ ایستگاه صلواتی به مناسبت نیمه شعبان در بلوار پیامبر اعظم(ص) به خدمتگزاری می پردازند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام «علی قهرمان زاده» ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد مردمی اجتماعات مهدوی با آیت الله العظمی علوی گرگانی، از حضور گروه تبلیغی در ایستگاه های صلواتی در ایام نیمه شعبان خبر داد که طی آن در هر ایستگاه یک روحانی به عنوان مبلغ حضور خواهد یافت.


معاون ستاد مردمی اجتماعات مهدوی افزود: در اولین سال فعالیت ستاد مردمی اجتماعات مهدوی یعنی 5 سال پیش توانستیم 6 ایستگاه صلواتی در بلوار پیامبر اعظم(ص) برپا کرده و از 50 هزار زائر پذیرایی کنیم.


وی تأکید کرد که سال گذشته 110 ایستگاه صلواتی به وسیله ستاد مردمی اجتماعات مردمی برپا و یک میلیون زائر از این خدمات بهره بردند.


قهرمان زاده اظهار داشت: این ستاد بستر افزایش کمی و کیفی را در راستای ترویج فرهنگ مهدویت و  افزایش زائران مسجد مقدس جمکران و حرم حضرت معصومه(س) فراهم کرده است.


وی همچنین اعلام کرد که 750 هزار پرس غذا و یک میلیون و 250 هزار لیوان چای و شربت میان زائران توزیع شد.


معاون ستاد مردمی اجتماعات مهدوی ایستگاه های صلواتی امسال در بلوار پیامبر اعظم(ص) را 130 ایستگاه خواند و ادامه داد: در این راستا از ظرفیت مردمی بهره خواهیم گرفت.


وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: سال گذشته بیش از 120 غرفه به ارائه خدمت پرداخته و امسال نیز به زائران خدمت ارائه می کنند.

نظر شما