شناسهٔ خبر: 32318575 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سپاه با شناورهای متخلف صید ترال مماشات نخواهد کرد

بوشهر - ایرنا - فرمانده پایگاه دریایی انصارالحسین(ع) شهرستان دیر گفت: نیروی دریایی سپاه با شناورهای متخلف صید ترال که زندگی مردم را به مخاطره می اندازند مماشات نخواهد کرد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ بهرام امیرنژاد روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با اقدام جدی نیروی دریایی سپاه شهرستان دیر در اسفندماه سال گذشته در برخورد با شناورهای متخلف صید ترال اکنون امنیت روانی در شهرستان ایجاد شده است.
وی گفت: سپاه بر حسب دستور سال گذشته 6 شناور صیادی متخلف را که بصورت غیرمجاز به صید ترال مشغول بودند، برخورد قانونی و همه آنها را توقیف و به ساحل هدایت کرد.
فرمانده پایگاه دریایی انصارالحسین(ع) شهرستان دیراضافه کرد: بیشتر لنج های ترال کننده از منطقه خاصی در مرکز استان خروجی داشتند و اگر آزاد و مرتکب تخلف در دریا شوند باز آنان را توقیف خواهیم کرد.
وی گفت: دریا متعلق به مردم و صیادان است و آنان با تلاش و زحمت زیاد رزق و روزی می خورند و برای حراست از زیستگاه دریایی باید اقدام جدی کنیم.
امیرنژاد درارتباط با اعزام نیروی امدادی به مناطق سیل زده کشور گفت: سیل اخیر در برخی از مناطق کشور پویش مردمی ایجاد کرده است که این شهرستان با اعزام ٤٠ فروند قایق و١٠٠ نیروی امدادی از شهرستان های استان پیشی گرفته است.
شهرستان دیر در فاصله 200 کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد.
6043/7207

برچسب‌ها:

نظر شما