شناسهٔ خبر: 32318503 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

عشق در نگاه اول؛ واکنش فوق ستارگان به گوشی منعطف گلکسی فولد سامسونگ

ندیم نجم آبادی / sammobile

صاحب‌خبر -

سامسونگ در قالب یک کارزار تبلیغاتی هوشمندانه، گوشی منعطف گلکسی فولد (Galaxy Fold) را به دست برخی از ستارگان دنیای ورزش و سرگرمی رساند. در ادامه می‌توانید واکنش اولیه این افراد سرشناس را در مواجهه با سامسونگ گلکسی فولد تماشا کنید.

به نظر شما «ماریو گوتزه» زننده گل قهرمانی آلمان در فینال جام جهانی 2014 و «میلی بابی براون» بازیگر سریال Stranger Things، در چه چیزی می‌توانند تفاهم داشته باشند؟ این دو از اولین ستارگانی بودند که گوشی منعطف گلکسی فولد به دست‌شان رسید و هر دو مجذوب آن شدند؛ دستگاهی که می‌تواند قاعده بازی را عوض کند.

جذابیت‌های گوشی منعطف گلکسی فولد

«نینجا» سوپر استار دنیای گیم نیز در این ویدیو حضور دارد و به امکانات دستگاه برای گیمینگ اشاره می‌کند؛ اینکه چطور هنگام حرکت هم می‌توان از آن استفاده کرد. او پیش‌تر برای برجسته‌سازی قابلیت‌های گیمینگ محصولاتی نظیر گلکسی نوت 9 هم با سامسونگ همکاری‌هایی داشت. یکی دیگر از فوق ستاره‌ها، کیسی نیستات (Casey Neistat) نام دارد که می‌‌توان دید کاملا تحت تاثیر این گوشی انعطاف پذیر قرار گرفته است. البته این یوتیوبر هم سابقه‌ای طولانی در همکاری تبلیغاتی با سامسونگ دارد.

دی جی آمریکایی استیو آئوکی (Steve Aoki) و طراح اهل پاریس، ژان داماس (Jeanne Damas) نیز در این ویدیو، حیرت‌زدگی خود از دیدن سامسونگ گلکسی فولد را پنهان نکردند. دیگر چهره‌های سرشناس یوتیوب، Unbox Therapy و Coisa de Nerd هستند که در نخستین برخورد با این دستگاه، واکنش مشابهی نشان دادند.

البته این درست که یک ویدیوی تبلیغاتی، ملاک و معیار خوبی برای محبوبیت یک محصول نیست؛ اما می‌توان حدس زد که واکنش اولیه اکثر مردم هنگام دیدار با گلکسی فولد، همین‌گونه خواهد بود. آن هم به این دلیل ساده که فعلا هیچ دستگاه مشابهی در بازار وجود ندارد. ناگفته نماند که سامسونگ، گوشی قابل انعطاف گلکسی فولد را در تاریخ 26 آوریل (ششم اردیبهشت ماه) در کشور آمریکا عرضه خواهد کرد.

واکنش اولیه ستارگان به گوشی منعطف گلکسی فولد

نظر شما