شناسهٔ خبر: 32318484 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

گزارش جماران؛

شورای عالی فضای مجازی و انقلاب فرهنگی بدون ضرغامی و رحیم پور ازغدی

به گزارش جماران،  درحالی که سید ابراهیم رئیسی به عنوان رییس قوه قضاییه  چهره جدیدی است در جلسه شورای عالی فضای مجازی به چشم میخورد، برخی منابع

صاحب‌خبر -

به گزارش جماران،  درحالی که سید ابراهیم رئیسی به عنوان رییس قوه قضاییه  چهره جدیدی است در جلسه شورای عالی فضای مجازی به چشم میخورد، برخی منابع خبری نیز از دعوت نشدن عزت الله ضرغامی و رحیم پور ازغدی به جلسه شورای انقلاب فرهنگی خبر دادند، که یکی از این دو نفر یعنی سید عزت الله ضرغامی که عضو شورای عالی فضای مجازی نیز بود در تصاویر منتشر شده از نخستین جلسه شورای عالی فضای مجازی در سال جدید که امروز تشکیل شد، دیده نمی شود.

پیش از این جماران در بهمن ماه سال گذشته از  ادامه جلسات شورای عالی فضای مجازی و شورای عالی انقلاب فرهنگی بدون حضور ضرغامی خبر داده بود.

سرانجام امروز عزت الله ضرغامی به این موضوع واکنش نشان داد و با انتشار توییتی، ضمن تایید اخبار حضور نیافتنش در این دو شورا، از ممانعت رییس جمهور به عنوان علت این اتفاق خبر داد اگر چه این خبر از سوی دولت تایید نشده است.

ضرغامی نوشت: «ممانعت غیرقانونی رئیس جمهور از حضور من در جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی وفضای مجازی در برابر ده‌ها اقدام غیرقانونی مهمتر ایشان در سطح ملی خیلی مهم نیست.  فیلترینگ نوظهور رئیس جمهور راه به جایی نخواهد برد مأموریت ابلاغی رهبر معظم در این دو حوزه را مصمم تر از گذشته ادامه خواهم داد»

برخی رسانه ها امروز از لغو جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز خبر داده اند. گفتنی است تا پیش از لغو جلسه به سایر اعضای این شورا دعوتنامه نیز ارسال شده بود. 

حضور نیافتن عزت الله ضرغامی باعث تا مخالفان و منتقدان روحانی بار دیگر تمرکز خود را برروی دولت بگذارند.

 

عبدالله گنجی، فعال رسانه ای اصولگرا در کانال تلگرامی خود نوشت: 

نوع مواجهه روحانی به عنوان رئیس جمهور با  ضرغامی و رحیم پور هیچ آورده ای برای وی در تاریخ نخواهد داشت.اما این تصمیم روحانی را نباید در راستای ناراحتی وی از این افراد یا تنبیه طرف ارزیابی کرد.بلکه هدف عقیم کردن دیگر اعضای این دو شوراست که حرف زدن هزینه دارد الا قیاماً و قعوداً.

بایستی دید عدم حضور ضرغامی در جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی ابتدا به چه علت و با تصمیم چه کسی بوده سپس باید دید که این اتفاق ادامه خواهد داشت یا خیر؟

 

انتهای پیام

نظر شما