شناسهٔ خبر: 32314730 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

گروه‎های جهادی در کنار دستگاه‎های دولتی برای کمک به سیل‎زدگان پای کارآمدند

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی گلستان گفت: گروه‎های جهادی مستقر در آق‎قلا و گمیشان در جریان سیل زحمات بسیاری متحمل شدند و در کنار ستاد مدیریت بحران شهرستان‎ها و استان و در قرارگاه جهاد خدمت برای امدادرسانی به سیل‎زدگان کمک ‎کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدحسین علوی بعد از ظهر امروز در جمعه فعالان گروه جهادی از خادمیاران رضوی در استان گلستان که با حضور تولیت آستان قدس رضوی در حال برگزاری است، اظهار کرد: گروه‎های جهادی در شهرستان آققلا، گنبدکاووس، مینودشت، گالیکش، بندرترکمن، بخشی از روستاهای کردکوی، علی‎آبادکتول و مراوه‎تپه حضور فعال پیدا کردند و مشغول خدمات‎رسانی هستند.

وی با اشاره گفت: متأسفانه حجم وسیع سیلاب در وسعت سرزمینی بسیاری در استان گلستان به وقوع پیوست اما پس از این حادثه تلخ همه از سراسر کشور به‎کمک سیل‎زدگان شتافتند و با سیل مبارزه کردند.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی گلستان متذکر شد: با تدابیر اندیشیده شده بحران آبگرفتگی و سیلاب از بین رفته است اما در پسابحران قرار گرفتیم که خود یک بحران محسوب می‎شود.

علوی ادامه داد: پس از تخلیه آب، لجن‎ها و گل‎ولای در مناطق سیل‎زده وجود دارد و مناطق سیل‎زده گلستان همچنان نیازمند توجه همه مسؤولان هستند.

وی از مسؤولان خواست از گروه‎های جهادی در راستای خدمت‎رسانی و امدادرسانی بهتر به سیل‎زدگان گلستان حمایت کنند و اضافه کرد: گروه‎های جهادی مستقر در آققلا و گمیشان در جریان سیل زحمات بسیاری متحمل شدند و در کنار ستاد مدیریت بحران شهرستان‎ها و استان و در قرارگاه جهاد خدمت برای امدادرسانی به سیل‎زدگان کمک می‎کردند.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی گلستان به فعالیت‎های قرارگاه جهاد خدمت در سیل اشاره کرد و یادآور شد: قرارگاه جهاد خدمت با فرماندهی فرمانده سپاه نینوا گلستان مشغول فعالیت است و گروه‎های جهادی نیز در کنار دستگاه‎های دولتی و با تعامل و همکاری در راستای امدادرسانی به سیل‎زدگان گام برداشتند و این نهضت همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/83018/

نظر شما