شناسهٔ خبر: 32314601 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۱۳۰ ایستگاه صلواتی به مناسب نیمه شعبان در بلوار پیامبراعظم (ص) قم برپا می‌شود

R7854/P/S6,62/CT11

معاون ستاد مردمی اجتماعات مهدوی با بیان اینکه در ایام نیمه شعبان امسال ۱۳۰ ایستگاه صلواتی در بلوار پیامبراعظم (ص) برپا می‌شود، گفت: بهره مندی از ظرفیت مردمی و ایستگاه‌های صلواتی مورد ستاد مردمی اجتماعات مهدوی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام علی قهرمان زاده ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد مردمی اجتماعات مهدوی با آیت الله علوی گرگانی، اظهار داشت: در کنار برپایی ایستگاه صلواتی گروه تبلیغی داریم و ایستگاه‌هایی که نیازمند روحانی هستند از آن بهره مند می‌شوند.

وی افزود: پنج سال پیش که نخستین سال فعالیت ستاد مردمی اجتماعات مهدوی بود 6 ایستگاه صلواتی در بلوار پیامبر اعظم(ص) برپا شد که 50 هزار زائر از این ایستگاه‌ها بهره مند شدند.

معاون ستاد مردمی اجتماعات مهدوی ادامه داد: سال گذشته 110 ایستگاه صلواتی توسط ستاد مردمی اجتماعات مردمی به مناسبت نیمه شعبان در بلوار پیامبر اعظم برپا شد که یک میلیون زائر از آن‌ها استفاده کردند.

قهرمان زاده بیان کرد: ستاد مردمی اجتماعات مهدوی در راستای ترویج فرهنگ مهدویت و افزایش زائرین مسجد مقدس جمکران و حرم حضرت معصومه (س) بستر افزایش کمی و کیفی را ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه در این ستاد سعی کردیم ایستگاه‌های صلواتی را به میدان بیاوریم، گفت: سال گذشته 750 هزار پرس و یک میلیون و 250 هزار لیوان چای و شربت توزیع شد.

معاون ستاد مردمی اجتماعات مهدوی گفت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته یک گروه تبلیغی با ایستگاه‌های صلواتی ارتباط گرفته و در هر ایستگاه یک روحانی به عنوان مبلغ حضور پیدا می‌کند.

قهرمان زاده با بیان اینکه در ایام نیمه شعبان امسال 130 ایستگاه صلواتی در بلوار پیامبراعظم (ص) برپا می‌شود، عنوان کرد: بهره مندی از ظرفیت مردمی و ایستگاه‌های صلواتی مورد ستاد مردمی اجتماعات مهدوی است.

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی ستاد مردمی اجتماعات مردمی در نیمه شعبان خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از 210 غرفه سال در ایستگاه‌های صلواتی به ارائه خدمات پرداختند و امسال نیز فعالیت این غرفه‌ها مورد تاکید است.

انتهای پیام/ ز

نظر شما