شناسهٔ خبر: 32314533 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امام جمعه مشهد: جوان‌گرایی و فعالیت جهادی زمینه‌ساز تحقق اهداف گام دوم انقلاب است

R41347/P/S6,1188/CT11

امام جمعه مشهدمقدس گفت: باید در مسیر تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب، از نیروی جوانی در کنار خصلت جهادگری بهره گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، آیت الله سیداحمد علم الهدی ظهر امروز در مراسم معارفه مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار داشت: فعالیت‌های گام دوم انقلاب زمینه‌ساز بروز ظهور امام زمان (عج) است؛ این زمینه‌سازی در سایه فراگیری انقلاب تحقق پیدا می‌کند و اگر ما در زمینه فراگیرسازی انقلاب در جهان موفق نشویم گام دوم در زمینه حضور حضرت را برنداشته‌ایم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم به جوانگرایی و جهاد اشاره دارند؛ حرکت جهادی حرکتی است که ماهیت جهادی داشته باشد و هیچ محدودیتی برای آن وجود نداشته باشد.

آیت الله علم الهدی بیان کرد: هدف و ماهیت اصلی گام دوم انقلاب این است که ما را به نقطه شکست ناپذیری برساند و از سوی دیگر زمینه‌ساز ظهور مدار مطلق الهی باشد.

وی خاطرنشان کرد: پس از مرحله پیروزی انقلاب، نوبت به مرحله فراگیرسازی آن می‌رسد و شاید امروز رسالت ما در فراگیرسازی انقلاب در چله دوم انقلاب اسلامی سخت‌تر از رسالت پیروزی برای انقلاب اسلامی و استقرار آن باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی عنوان کرد: باید با همان قدرت و قوتی که در عرصه پیروزی و استقرار انقلاب اسلامی قدم برداشتیم با همان قوا در عرصه فراگیرسازی انقلاب نیز قدم برداریم و اگر این مسئله محقق نشود در حقیقت در زمینه فرگیرسازی انقلاب اسلامی نیز قدمی برنداشته‌ایم.

آیت الله علم الهدی اظهار داشت: امروز مقاومتی که در نظام اسلامی شکل گرفته مثال زدنی است و این مقاومت محصول فرآیندی است که در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین دوران اولیه استقرار انقلاب در جریان دفاع مقدس و همچنین مقابله با جریان‌های الحادی و فرصت طلب به دست آمده است.

وی افزود: امروز راهگشای بسیاری از مسائل و مشکلات با تاسی به فرامین مقام معظم رهبری، حرکت‌های جهادی است که در آن تمام امور نفسانی کنار گذاشته شود و قوا و نیرو در مسیر الهی تنظیم شده و حرکت می‌کند و در این مسیر از فدا کردن جان و مال خود ابا ندارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: در کنار روحیه جهادگری، جوان‌گرایی نیز مورد تاکید است زیرا جوانان دارای قوه ابتکار و نشاط هستند و با تاکید بر این عناصر می‌توان در مسیر تحقق اهداف گام دوم انقلاب قدم برداشت.

انتهای پیام/ ز

نظر شما