شناسهٔ خبر: 32314169 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

ضعف داوری و فحاشی قومیتی تیم میزبان بررسی شود

نماینده تبریز در مجلس خواستار برخورد قاطع با مافیای فوتبال شد

تبریز- نماینده تبریز در مجلس با ارسال نامه‌ای به وزیر ورزش، خواستار برخورد قاطع وزارت ورزش با مافیای فوتبال همچنین فحاشی قومیتی در بازی تراکتورسازی با سپیدرود شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد علیرضا بیگی در نامه‌ای به سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان خواستار رسیدگی به تعلل آشکار دروازه‌بان تیم تراکتورسازی در بازی دو تیم تراکتورسازی - سپیدرود رشت شد.

متن کامل نامه بیگی به سلطانی‌فر به شرح زیر است:

واپسین روزهای فصل لیگ برتر روز جمعه در جریان مسابقه ۲ تیم تراکتورسازی تبریز با سپیدرود رشت، تماشاگران شاهد تعلل آشکار دروازه‌بان تیم تراکتورسازی بودند که سرانجام شکست پرگل این مسابقه را برای تیم تراکتورسازی رقم زد و این به منزله محروم شدن فوتبال تبریز و دست نیافتن به عنوان قهرمانی لیگ برتر فصل جاری است.

وقتی به سوابق این فرد مراجعه می‌شود، آزاد بودن سهل انگاری بیشتر در دهن متبادر می‌شود، سال‌هاست مردم آذربایجان در آرزوی به اثبات رسانیدن یکی از قابلیت‌های برجسته خود در عرصه فوتبال هستند، متأسفانه هرگاه تحقق قهرمانی تیم تراکتورسازی قریب‌الوقوع می‌کند، توطئه‌ای خیانت‌آمیز و ناجوانمردانه این امید نهفته در اعماق دل‌های میلیون‌ها پرشور باشگاه را به یاس بدل می‌کند به نحوی که گاهی این مهم بازتاب ملی پیدا کرده و در مناسبت‌های مختلف آثار سو آن خودنمایی می‌کند که کارت قرمز مردم آذربایجان در جریان سفر سال ۹۴ هیأت وزیران به تبریز از جمله آن است.

از این رو، مردم انتظار دارند اراده قاطع وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال در برخورد با مافیای ورزش و فوتبال در بررسی جدی و آشکار کردن پشت پرده این حادثه تلخ تجلی پیدا کند.

لازم به ذکر است، داوری ضعیف این مسابقه و فحاشی قومیتی هواداران سپیدرود نیز علاوه بر موارد مطروحه نیازمند تأمل است.

نظر شما