شناسهٔ خبر: 32314124 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آمادگی کامل بسیج مساجد البرز جهت احداث خانه برای هموطنان سیل‌زده

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: برای اجرایی شدن طرح ساخت خانه برای سیل زده ها با مشارکت بسیج مساجد استان آمادگی کامل داریم.

صاحب‌خبر -

سردار یوسف مولایی در گفت و گو با خبرنگار فارس از البرز در رابطه با طرح «جهاد همبستگی ملی» که در آن مساجد سراسر کشور برای ساختن یک خانه برای سیل‌زدگان مشارکت خواهند داشت، اظهار داشت: طبق اعلام رئیس سازمان بسیج مستضعفین در قالب این طرح هر مسجد در سطح کشور یک خانه برای سیل‌زدگان خواهد ساخت و بار دیگر مساجد به عنوان محور فرهنگی جامعه ما نقش خود را در همبستگی ملی و اخوت دینی نشان خواهند داد.

وی از آمادگی بسیج محلات و مساجد برای پیگیری و اجرای هرچه بهتر این طرح خبر داد و گفت: مردم استان البرز و نیروهای جهادی این استان همواره پای کار بوده اند و الان هم تعدادی از گروههای جهادی موکب های اربعین استان و بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) در مناطق سیل‌زده حضور دارند و مشغول امدادرسانی هستند.

فرمانده سپاه استان البرز با تأکید بر اینکه از مدیران عامل بانک‎های کشور می‎خواهیم هرکدام ساخت تعدادی از مدارس را قبول کنند، گفت: ساخت مدارس و مساجد و مراکز درمانی در مناطق آسیب‌دیده یک همت جمعی می‌طلبد که این همدلی و همراهی همواره در مردم ما وجود داشته است و این بار هم برای حل مشکل آسیب‌دیدگان در کنار مردم عزیز مناطق سیل‌زده خواهیم بود.

سردار مولایی افزود: بچه های بسیجی ما هم اعلام آمادگی کرده اند که به مجرد اعلام جزئیات برنامه با تمام توان جرای این طرح را در سطح استان پیش ببرند.

انتهای پیام/ب/1/ح

نظر شما