شناسهٔ خبر: 32313963 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر جهاد کشاورزی بهشهر:

۱۵ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در بهشهر تخریب شد

بهشهر- مدیر جهاد کشاورزی بهشهر با اشاره به قلع و قمع ۱۵ مورد ساخت و ساز غیرمجاز گفت: جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز نیازمند همکاری آحاد جامعه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل حقیقی بعدازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران واعضای بسیج رسانه شهرستان بهشهر با تشریح خسارت سیل و عملکرد جهاد کشاورزی افزود: در سال گذشته ۱۱۹ اخطاریه ساخت و ساز غیرمجاز در بهشهر داده و ۳۵ مورد طرح دعوی و محکوم شدند.

وی گفت: ۸۹ مورد از عملیات ساخت و ساز ساختمانی جلوگیری و ۱۵ مورد طرح قلع و قمع اجرا شد.

مدیر جهاد کشاورزی بهشهر یادآور شد: آگاهی رسانی از موارد مهمی است که باید مورد توجه باشد و همه در این بخش وارد کار شده و با کار فرهنگی مناسب، ساخت و سازهای غیرمجاز را اطلاع رسانی کنند.

حقیقی در ادامه با اشاره به سیل و با اعلام اینکه در بخش کشاورزی در سیل اخیر خسارت‌های فراوانی بر اراضی و باغات و دام وارد شد؛ بیان داشت: ۶۷ میلیارد تومان خسارت در سیل اخیر بر کشاورزی بهشهر وارد شد.

وی گفت: تخریب دامداری سنتی، راه‌ها و جاده بین مزارع، آبگرفتگی اراضی کشاورزی و باغات از خسارت‌های مهم بود که ۱۰۰و احد دامداری سنتی تخریب شد.

حقیقی افزود: تلاش برای جبران خسارت‌های سیل از برنامه‌های مهم در دست انجام است و با قوت برای پرداخت خسارت‌ها وارد عمل می شویم.

نظر شما