شناسهٔ خبر: 32313878 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ماتا: منچستریونایتد اگر به کامبک باور نداشت، به بارسلونا نمی‌آمد؛ مسی تکرارناشدنی است

ماتا می گوید یونایتد به صعود باور دارد و برای رقم زدن شبی خاطره انگیز راهی نیوکمپ می‌شود.

صاحب‌خبر -

طرفداری - خوان ماتا، هافبک منچستریونایتد مدعی شد بازی در نیوکمپ فرصتی برای رقم زدن یک اتفاق خاطره انگیز است.

شیاطین سرخ امشب در حالی در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میهمانی بارسلونا می‌آیند که بازی رفت را در اولدترافورد با یک گل واگذار کردند. بسیاری اعتقاد دارند تیم سولسشر در نیوکمپ شانسی نخواهد داشت اما خوان ماتا چنین چیزی را باور ندارد.

این هافبک باتجربه اسپانیایی در مصاحبه با موندو دپورتیوو درباره بازی امشب می‌گوید:

زمانی که در چلسی بودم، در نیمه نهایی لیگ قهرمانان به بارسلونا برخورد کردیم و در نیوکمپ جشن صعود گرفتیم. بعدا با شکست بایرن قهرمان اروپا هم شدیم. البته بازی امشب کمی فرق دارد. خواکین کاپاروش می‌گوید رفتن به نیوکمپ مثل رفتن به دندانپزشکی است! این هم یک دید به خصوص است. طبیعتا بازی در نیوکمپ آسان نیست ولی فرصتی است برای رقم زدن یک اتفاق خاطره انگیز و به یاد ماندنی. فرصتی تا امشب را به یکی از بزرگ‌ترین شب‌های تاریخ منچستریونایتد تبدیل کنیم. در فوتبال و در کلی همواره بسیار مهم است که برای انجام یک کار، به خودتان باور داشته باشید. باور داشته باشید که ممکن است. ما با این ذهنیت به بارسلونا آمده‌ایم. چرا نتوانیم بارسا را شکست بدهیم؟ پیشتر در همین فصل تیم‌هایی را در خانه‌شان شکست دادیم که از مدعیان قهرمانی بودند. در بازی رفت نتیجه بدی گرفتیم اما اگر به شانس‌مان باور نداشتیم، به بارسلون نمی‌آمدیم.

جبران باخت 1-0 از نظر من نمی‌تواند یک معجزه باشد به خصوص اگر به نتیجه‌ای که ما در پاریس گرفتیم، توجه کنید. بنابراین صعود ما معجزه نخواهد بود اما یک چالش دشوار و پیچیده است. یونایتد کاملا توانایی گل زدن را دارد و اگر این کار را نکند، حذف می‌شود. بارسا در اولدترافورد طوری که هواداران انتظار داشتند، نبود. تا قبل از زدن گل آنها بهتر بودند و پس از آن، بازی به تعادل کشیده شد و در مقاطعی حتی ما تیم برتر زمین بودیم؛ گرچه نتوانستیم موقعیت‌های زیادی خلق کنیم. بارسا در نیوکمپ در بهترین فرمش خواهد بود و مثل همیشه برای تسلط روی توپ و میدان بازی خواهد کرد.

مسی؟ درباره او با یکی از دوستان حرف می‌زدم. هر وقت او را در زمین می‌بینم، لذت می‌برم ولی وقتی مقابلش قرار می‌گیرید، از فوتبالی که به نمایش می‌گذارد، ضربه می‌بینید. همه به بزرگی لئو واقف هستند و آن را تمجید می‌کنند. هر سه روز یک بار این مسئله تایید می‌شود. با این حال تمایل من به بردن بازی امشب موجب می‌شود نتوانم از مسی لذت ببرم. او بازیکن خاصی است و نمی‌دانم با چه واژه‌ای توصیفش کنم ولی مسی تکرارناشدنی است.

ماتا در این مصاحبه حاضر نشد حرفی درباره آینده‌اش بزند. او فقط تا انتهای فصل با منچستریونایتد قرارداد دارد.

نظر شما