شناسهٔ خبر: 32313734 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پرداخت یک‌میلیارد تومان خسارت به سیل‌زدگان کشور

مدیرعامل بیمه کارآفرین کشور از پرداخت خسارت یک‌میلیارد تومانی به سیل‌زدگان در کشور خبر داد و گفت: بیشتر تمرکز ما در صنعت بیمه‌ای برای زندگی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد حیدری ظهر امروز در حاشیه معارفه مدیر جدید بیمه امور شعب مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با 56 شعبه در سراسر کشور و با فروش بیمه نامه هزار میلیارد تومانی 800 میلیارد تومان جبران خسارت داشتیم.

وی خاطر نشان کرد: ترکیب  فروش بیمه نامه‌ها ما 52 درصد بیمه‌های زندگی بوده و بقیه مربوط به حوادث غیرمترقبه است.

مدیرعامل بیمه کارآفرین کشور تصریح کرد: میانگین جهانی ضریب نفوذ دنیا 6 درصد است در ایران ضریب نفوذ دو و سه دهم درصد بوده که دو دهم درصد مربوط به زندگی  است و تلاش داریم که خودمان به مباحث افزایش امید به زندگی فعالیت کنیم.

وی  ادامه داد: سال گذشته 29 میلیارد و 400 میلیون تومان سود مشارکت به بیمه‌گذاران پرداخت کردیم.

حیدری یادآور شد: در حال حاضر اندوخته مالی ما در شرکت دو هزار و 500 میلیارد تومان است و معادل این رقم با سودی که به سرمایه‌گذاری تعلق گرفته است و با بازخورد سرمایه‌گذاری که بخشی تضمینی و مازاد است.

وی ادامه داد: بنا نداریم با سایر شرکت‌های بیمه‌ای رقابت کنیم تصمیم ما تکمیل پایه‌های بیمه‌ای کشور بوده و سعی کردیم به روزترین نسخه‌های بیمه‌ای جهان را در کشور ارائه دهیم.

مدیرعامل بیمه کارآفرین خاطر نشان کرد: در چند سال اخیر بیمه مرکزی به صورت ناظر به صورت فصلی اندوخته‌های مالی بیمه‌ها را کنترل کرده و متناسب با سرمایه‌های و اندوخته‌های خود اجازه فروش بیمه‌ نامه‌ها را صادر می‌کند.

وی ادامه داد: اصول زندگی در بیمه‌های حرفه‌ای رعایت شده و در بخش سرمایه‌گذاری نظارت‌ها به صورت منظم انجام شده و همه فعالیت‌ها باید گزارش شود امکان ورشکسته شدن بیمه زندگی وجود ندارد.

حیدری با اعلام اینکه سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هم در حوزه بیمه‌ای حساسیت‌های خاصی دارند، گفت: با وجود مراقبت‌ها نباید نگران ورشکستگی بیمه‌های زندگی باشیم ولی در بیمه اموال وجود دارد.

وی یادآور شد: حساسیت روی شبکه فروش داریم و اعتقاد داریم که فروش باید صادقانه باشد.

مدیرعامل بیمه کار آفرین با اعلام اینکه صنعت بیمه یک رکن اقتصاد است، افزود: حفاظت از سرمایه‌های که احتمال وقوع خطرات را زیرحمایت قرار می‌دهد.

وی اضافه کرد: در حوزه اموال میزان ضریب نفوذ بیمه‌ای تا حدودی با دنیا برابری می‌کنیم ولی در بیمه نامه زندگی تا حدود میزان ضریب نفوذ ما کم است.

حیدری در پایان گفت: به سیل‌زدگان کشور  به دو پروژه عمرانی، آتش‌سوزی و خودرو  و به صورت کلی در کشور حدود یک‌میلیارد تومان خسارت پرداخت کردیم که در استان مازندران میزان پرداختی ما 100 میلیون تومان است.

انتهای پیام/86004/ج

نظر شما