شناسهٔ خبر: 32313713 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آیت‌الله علوی‌گرگانی: ایستگاه های صلواتی نیمه شعبان بهترین فرصت برای تبیین مهدویت است‌

R7854/P/S6,62/CT11

مرجع تقلید شیعیان گفت: برپایی ایستگاه‌های صلواتی در ایام نیمه شعبان فرصت بسیار مناسبی برای ترویج معارف دینی و مهدویت است و طلاب و روحانیون باید از این فرصت به خوبی استفاده کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله علوی‌گرگانی ظهر امروز  در دیدار اعضای ستاد مردمی اجتماعات مهدوی که در دفتر معظم له برگزار شد،اظهار داشت: در اجتماعات عمومی مردمی احتیاج به دو گروه داریم که یک گروه باید مردم را جمع کرده و این اقدام جنبه مادی و اجتماعی دارد.

وی افزود: مرحله دیگر اجتماعات رساندن تبلیغی دینی است و همان گونه که اهل بیت(ع) تاکید کردند برای ترویج معارف دینی باید از فرصت ها به خوبی استفاده کرد.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به نقش طلاب در ترویج دین در جامعه گفت: خداوند زمینه هایی مهیا می کند تا انسان ها کنار یکدیگر جمع شوند و دست خالی آن محل را ترک نکنند، طلاب و روحانیون باید کیسه های خالی انسان ها را با معارف دینی پر کنند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه تصریح کرد: برپایی ایستگاه های صلواتی در ایام نیمه شعبان فرصت بسیار مناسبی برای ترویج معارف دینی و مهدویت است و طلاب و روحانیون باید از این فرصت به خوبی استفاده کنند.

آیت الله علوی گرگانی ادامه داد: در زمینه سیل همه مردم پای میدان آمده و سپاه و بسیج و روحانیون همه در صحنه حضور پیدا کردند و در این مسیر اقدامات بسیار خوبی انجام دادند.

وی با بیان اینکه باید از هر فرصتی برای ترویج معارف دینی به خوبی استفاده کرد، ادامه داد: ایستگاه های صلواتی که در ایام نیمه شعیان در قم برپا می شود طلاب و مبلغین حضور پیدا کرده و علت غیبت امام زمان(عج) واهمیت ظهور رابرای جامعه تبیین کنند.

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: در هر چادر و خیمه ای که در ایام نیمه شعیان برپا می شود باید روحانیون حضور پیدا کنند و این اقدام تبلیغ عمومی برای امام زمان(عج) است.

انتهای پیام/ ز

نظر شما