شناسهٔ خبر: 32311168 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

نیروهای انقلابی باید همگرا و هم افزا شوند

مشهد- ایرنا- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: نزاع و کارزار با دشمن پیچیده تر شده که این امر همت و تلاش بیشتر و همگرایی و هم افزایی جریان های انقلابی، نیروهای جهادی و فعالان فرهنگی را می طلبد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام محمد قمی روز سه شنبه در همایش جوان، جهاد و گام دوم انقلاب و آیین تکریم و معارفه مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در مشهد افزود: در گام دوم انقلاب ممکن است سختی و مخاطرات نیز بیشتر باشد زیرا دشمن می خواهد جلو اراده ما را بگیرد لذا جریان انقلابی وظیفه دارد مقابل آن بایستد حتی اگر همه دنیا علیه آن باشد.
وی اظهار داشت: در این راستا هیاتهای مذهبی، مساجد و کانونهای فرهنگی از جمله ظرفیت های ما هستند که باید به بهترین نحو از آنها استفاده کنیم.

* فراگیر سازی انقلاب با حرکت جهادی میسر است
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی هم در این مراسم با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری گفت: یکی از فعالیتهای ما در گام دوم زمینه سازی برای ظهور حضرت امام عصر (عج) است و این موضوع در سایه فراگیر سازی انقلاب محقق می شود.
آیت الله سید احمد علم الهدی افزود: فراگیر سازی انقلاب نیاز به جوانان هدفمند، قاطع و با اخلاص دارد و بدون حرکت جهادی نمی توان نسبت به فراگیر سازی انقلاب اسلامی و زمینه سازی برای ظهور ولی عصر (عج) اقدام کرد.
وی با بیان اینکه نقطه تمایز افراد پیر و جوان در نشاط و ابتکار است اظهار داشت: استفاده از نیروهای جوان در کارها و مسئولیت ها مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و جوان گرایی با لزوم جهاد در بیانیه گام دوم انقلاب آمیخته است.

* توجه به آسیبهای فرهنگی و اجتماعی
مدیر کل جدید سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: توجه به حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی بویژه در حاشیه شهر مشهد، استفاده از ظرفیت های علمی و نخبگان حوزه و دانشگاه و تعامل با این دو نهاد از جمله برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی این استان است.
حجت الاسلام هادی صاحبقرانی گلستانی با بیان اینکه مدل مدیریتی در این سازمان مبتنی بر مدیریت جهادی خواهد بود و همه نقاط استان را مورد توجه قرار خواهیم داد افزود: استفاده از ظرفیتهای تبلیغی سنتی و جدید در تبلیغات و رویکرد عالمانه به همه فعالیتها و تلاش برای استفاده از ظرفیت های همه نهادها و سازمانهای استان از جمله برنامه ها در این سازمان است.
مدیر کل جدید سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی 34ساله، متولد مشهد و دانش‌ آموخته سطح سه تخصصی کلام از مدرسه عالی نواب مشهد است.
حجت الاسلام کاظم لطفیان که از اسفند 95 مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بود از مهر ماه پارسال به عنوان دبیر شورای برنامه ریزی مدارس دینی اهل سنت منصوب شده است.
7507 / 6053

نظر شما