شناسهٔ خبر: 32309252 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مستند «چهارمحال‌وبختیاری، اردوبام ورزشی ایران» تولید می‌شود

با همکاری ادارات کل ورزش و جوانان و صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،نخستین مستند فاخر "چهارمحال و بختیاری، اردوبام ورزشی ایران" ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال تولید می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری   در نشست هم اندیشی مدیران کل ورزش وجوانان و صدا و سیمای استان و با هدف معرفی ظرفیت های ورزشی استان، تفاهم نامه تولید اولین مستند تلویزیونی «چهارمحال و بختیاری، اردوبام ورزشی ایران» منعقد شد.
بر اساس این تفاهم نامه مستند «چهارمحال و بختیاری، اردوبام ورزشی ایران» در سال جاری به زبان فارسی، با دوبله انگلیسی و زیرنویس عربی تولید و از طریق شبکه های استانی و برون مرزی پخش خواهد شد.
با توجه با قابیلت های ویژه و موقعیت جغرافیایی خاص استان، معرفی چهارمحال و بختیاری به عنوان اردوبام ورزشی ایران می تواند زمینه ساز میزبانی رویداد های ملی، توسعه گردشگری ورزشی، درآمد زایی و توسعه اشتغال باشد.
وجود ۳هزار کیلومتر رودخانه، کوهستانی بودن منطقه، ۴ فصل بودن استان، زیرساخت های گردشگری ورزشی، ارتفاع از سطح دریا، هزنیه های پایین برگزاری رویدادهای ملی، اولین سایت سنگفرش پاراگلایدر کشور، وجود سایت رخ به عنوان یکی از سایت های استاندارد آسیا، مرتفع ترین سایت بانجی جامپینگ کشور، دارابودن شرایط میزبانی رقابت های زمستانی، شاهراه ارتباطی جنوب به شمال و مرکز کشور، دسترسی به استان های بزرگ و... تنها گوشه ای از قابلیت های بی نظیر این استان در حوزه ورزش است.
گفتنی است ،  برای ساخت این مستند فاخر ۱میلیارد  و۲۵۰ میلیون ریال هزینه می شود .

۴۶

نظر شما