شناسهٔ خبر: 3230800 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خانپور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران گفت: حمیدرضا خانپور مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برای مبارزه با معضل بیکاری در جامعه یکی از بهترین و موثرترین راه‌های کسب درآمد فراهم سازی زمینه‌ اشتغال مولد و پایدار در راستای آموزش، تولید، بازاریابی و فروش است.

آموزشهای فنی و حرفه‌ای باید بازار محور باشد

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران بر ضرورت شناسایی رشته‌هایی که نقش تولیدی بازار محور و قابل عرضه در بازار دارند تاکید کرد.

صاحب‌خبر -
حمیدرضا خانپور مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برای مبارزه با معضل بیکاری در جامعه یکی از بهترین و موثرترین راه‌های کسب درآمد فراهم سازی زمینه‌ اشتغال مولد و پایدار در راستای آموزش، تولید، بازاریابی و فروش است.

وی تصریح کرد: در این راستا باید رشته‌های مرتبط و اجرایی که نقش تولیدی و محصول محور قابل عرضه به بازار دارند شناسایی و مورد توجه ویژه قرار گیرند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران در پایان با تاکید بر صلاحیت حرفه ای گفت: صلاحیت حرفه‌ای، ارزش‌گذاری به مدارک مهارتی آموزش فنی و حرفه‌ای و کارگری شدن آموزشها، تربیت تکنسین و آشنایی جوانان با دنیای واقعی کار توجه به کارآفرینان مهارتی و جلوگیری از واردات بی‌رویه کالا و حمایت از تولید ملی می توان به رونق کسب و کار در کشور کمک کرد.

انتهای پیام/

نظر شما