شناسهٔ خبر: 32305964 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

گات، از بهترین آموزشگاه‌های زبان در تهران

30054

بسیاری از موسسات زبان در سطح تهران وجود دارند که هر کدام در ارائه بهترین خدمات آموزشی مدعی بوده، اما آیا تمامی این آموزشگاه‌های زبان دارای استانداردهای تدریس و آموزش هستند؟

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آموزشگاه زبان گات، از کجا می‌توان بهترین آموزشگاه زبان در تهران را پیدا کرد؟ در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با فاکتورهای یک آموزشگاه زبان خوب آشنا کرده و با خیالی آسوده تصمیم به برنامه‌ریزی بگیرید.

ویژگی‌های آموزشگاه زبان خوب

- برگزاری دوره‌های متنوع (ترمیک، خصوصی، فشرده، فوق فشرده و آنلاین)

- برنامه‌ریزی دقیق با توجه به اهداف شما

- تعیین سطح توسط سوپروایزر و کارشناس مجرب

- فیلترهای گزینشی سخت برای جذب مدرس

- استفاده از کتاب‌های استاندارد بین‌المللی

- به کار بردن روش‌های مؤثر و جدید آموزشی

- به‌روزرسانی اطلاعات آموزشی اساتید با برگزاری workshop

- تقویت هر ۴ مهارت (Listening, Reading, Speaking, Writing) به صورت همزمان

- تنظیم ساعات کلاس طبق برنامه و مدت زمان در اختیار شما

- ارزیابی استاد با روش Observe و آزمون‌های رنکینگ تست

تمامی موارد ذکر شده در آموزشگاه زبان گات به‌طور جدی پیگیری و انجام می‌شوند که در کنار آن‌ها وجه تمایز این مرکز زبان با دیگر مؤسسه‌های آموزش زبان‌های خارجی را به اطلاع شما می‌رسانیم. گات، بهترین آموزشگاه زبان در تهران به شمار می‌رود که در آن علاوه بر زبان‌های رایج مانند انگلیسی، آلمانی، فرانسه، ترکی استانبولی، زبان‌های نادر اعم از نروژی، چینی، ژاپنی، عربی، ارمنی، دانمارکی و … نیز تدریس می‌شود.

به‌طورکلی بیش از ۲۰ زبان زنده دنیا در این مرکز زبان به صورت حرفه‌ای و مطابق با استانداردهای جهانی آموزش داده می‌شود. برگزاری کلاس‌های آمادگی آزمون آیلتس، T.T.C (کلاس‌های آموزش تربیت مدرس)، مدرسه زبان انگلیسی و کلاس‌های بحث آزاد (Free discussion)، همچنین بازدید معاون سفیر سوئد و رئیس بخش فرهنگی سفارت سوئد، حضور آقای نم سوک، رئیس شرکت آموزشی هانوول در کره جنوبی از دیگر ویژگی‌های این مؤسسه زبان به شمار می‌رود.

بهترین دوره‌های آموزش زبان‌های خارجی در آموزشگاه زبان گات

فعالیت آموزشگاه زبان گات از سال ۱۳۸۸ آغاز شده که با توجه به امکانات آموزشی مناسب و جلب رضایت زبان آموزان موفق به تأسیس ۶ شعبه در سراسر تهران شده است، اما لازم به ذکر است که اگر خارج از تهران و دیگر کشورها هستید می‌توانید از خدمات آموزشی این آموزشگاه از طریق کلاس‌های آنلاین بهره ببرید. بهتر است بدانید مدیر تمامی شعب یک شخص بوده، از این رو سیستم آموزشی منظم و یکپارچه در تمامی شعب برقرار است.

اگر قصد مهاجرت به دیگر کشورها، ادامه تحصیل، بالا بردن سطح زبان و هر دلیل دیگری برای یادگیری زبان‌های خارجی دارید می‌توانید به یکی از شعب مرکز زبان گات مراجعه فرمائید و یا به صورت تلفنی با کارشناسان مجرب این مجموعه مشورت کنید. اطلاعات دقیق‌تر راجع به برگزاری کلاس‌های مختلف، شماره‌های تماس و آدرس تمامی شعب در وب‌سایت آموزشگاه زبان گات وجود دارد. منتظر حضور سبزتان در مجموعه بزرگ گات هستیم.

انتهای رپرتاژ خبری

نظر شما