شناسهٔ خبر: 32302420 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هرکس که به آمریکا امید دارد، در جهل مرکب می‌ماند

کارشناس مسائل بین الملل گفت: هرکس که به آمریکا امید دارد، در جهل مرکب تا ابد و دهر باقی می‌ماند.

صاحب‌خبر -

مسدود کردن حساب کمک هاى مردمى به ایران کار کودکانه و سخیفى استسید محمد مرندی کارشناس مسائل بین الملل در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهارکرد: آمریکا در تلاش است راه همکاری با ایران را در هر زمینه ای از جمله صادرات نفت، واردات و تجارت ببندد تا مانع از تقویت زیرساخت‌های کشور شود.


وی افزود: ابراز همدردی واشنگتن برای مردم سیل زده ما پوچ و دروغ است چرا که آمریکا همواره خواستار ویرانی ایران و در تنگنا قرار دادن معیشت و زندگی ملت ما است.


مرندی خاطرنشان کرد: جلوگیری کردن از چند میلیون دلار کمک کشور‌های دیگر به ایران کار کودکانه و سخیفى است، ولی آن‌ها کار‌های بدتر از این‌ها را انجام می‌دهند چرا که میلیارد‌ها دلار ما را مصادره کردند و جلوی تجارت ما را می‌گیرندکه منجربه تعطیلی بسیاری از کارخانجات و از دست دادن شغل بسیاری از افراد شده است و آسیب‌های قابل توجه‌ای را زدند.


کارشناس مسائل بین المل با بیان اینکه کاخ سفید هدفی جز آسیب زدن به ملت ایران ندارد، تصریح کرد: هیچ کس از مسدود کردن حساب‌های هلال احمر تعجب نمی‌کند چرا که تمام اقدامات آمریکا به همین شکل بی رحمانه بود و شاهد اقداماتی به مراتب بدتر از آنچه که نسبت به سیل در کشورمان داشته اند را از آنها شاهد بودیم.


وی ادامه داد: همانطور که واشنگتن در قبال مصیبت‌ها و سختی کشیدن مردم ونزوئلا اظهار خرسندی می کند  انتظار دارد شاهد سخت شدن زندگی و معیشت مردم کشورمان هم باشد .

 

وی در پایان مطرح کرد: هرکس که به آمریکا امید دارد، در جهل مرکب تا ابد و دهر باقی می‌ماند چرا که واشنگتن کشور‌های بسیاری نظیرافغانستان را با القاعده و افراطیون، عراق، مردم یمن، سوریه، ونزوئلا، لیبى و غزه را به نابودی کشاند و با این تفاصیل همه باید متوجه این خوی ظالمانه آمریکا شوند.


انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما