شناسهٔ خبر: 32300803 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نایب رییس جمعیت هلال احمر کویت در اهواز:

تحویل کمک های هلال احمر کویت به ایران

عبدالله الحساوی، در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده خوزستان گفت: کمک های ما به هلال احمر ایران تحویل شده و به زودی در بین سیل‌زدگان توزیع خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «انور عبدالله الحساوی»، در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده خوزستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دلیل سفر من به استان خوزستان و شهر اهواز بازدید از مناطق سیل زده و بررسی وسعت این حادثه برای تهیه و ارسال کمک های بیشتر به منطقه بوده است.

 

وی افزود: بهترین راه برای اینکه بتوانیم از مشکلات یک منطقه حادثه دیده اطلاع پیدا کنیم، بازدید میدانی و نزدیک از منطقه برای بررسی و لمس مشکلات و معضلات موجود است و در بازدیدی که داشتیم، توانستیم مشکلات رو از نزدیک رصد کرده و به صورت عملیاتی ارزیابی کنیم.

 

نایب رییس جمعیت هلال احمر کویت، تصریح کرد: پس از بازگشت به تهران تلاش ما این است که احتیاجات و نیازهایی که مردم خوزستان دارند، از بازار داخلی تهیه کرده و توسط جمعیت هلال حمر ایران به دست مردم آسیب دیده برسانیم.

 

وی با اشاره به امکانات هلال احمر کویت برای توزیع در مناطق سیل زده، عنوان کرد: با توجه به بازدیدهای هوایی و زمینی ما از مناطق حادثه دیده، تلاش خود را برای تهیه و ارسال کمک ها به ایران افزایش خواهیم داد.

 

وی با رد شایعات منتشر شده در فضای مجازی و رسانه ای در خصوص محموله اهدایی کویت به ایران، اضافه کرد: کمک های هلال احمر کویت به جمعیت هلال احمر ایران تحویل شده و در تهران موجود است و توزیع آن پروتکل خاص خود را می طلبد و زمان بر است و تلاش می کنیم تا با کمک هلال احمر ایران این کمک ها زودتر به اهواز و مناطق سیل زده خوزستان برسد.

 

الحساوی، خاطر نشان کرد: دو کشور دوست ایران و کویت حقوقی نسبت به یکدیگر دارند و امیدواریم بتوانیم از طریق ارسال این کمک ها این حق را بجا بیاوریم.

 

لازم به ذکر است، نمایندگان جمعیت هلال احمر کویت در یک سفر دو روزه از مناطق سیل زده استان خوزستان، اردوگاه های اسکان اضطراری و محل جمع آوری و بسته بندی کمک های اهدایی مردم و نهادهای دولتی و خصوصی بازدید کردند.

 

نظر شما