شناسهٔ خبر: 32300713 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

ارسال کمک‌های کویت به مناطق سیل‌زده خوزستان

صاحب‌خبر -

نائب رئیس جمعیت هلال‌احمر کویت در بازدید از مناطق سیل‌زه خوزستان، گفت: اقلام امدادی هلال‌احمر کویت به جمعیت هلال‌احمر ایران تحویل داده شده و تلاش می‌شود تا این کمک‌ها سریع‌تر به مناطق سیل‌زده خوزستان برسد.

به گزارش فارس، کمک‌های هلال‌احمر کویت امروز با حضور نائب رئیس جمعیت هلال‌احمر کویت، به ایران تحویل داده شد و به‌زودی در بین سیل‌زدگان توزیع می‌شود.

انور عبدالله الحساوی نائب رئیس جمعیت هلال‌احمر کویت در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده خوزستان، اظهار کرد: دلیل سفر به استان خوزستان و شهر اهواز بازدید از مناطق سیل‌زده و بررسی وسعت این حادثه برای تهیه و ارسال کمک‌های بیشتر به منطقه بود.

وی افزود: بهترین راه برای کسب اطلاعات از مشکلات یک منطقه حادثه‌دیده بازدید میدانی از منطقه برای بررسی و لمس مشکلات و معضلات موجود است که در بازدید امروز توانستیم مشکلات را از نزدیک رصد کرده و به‌صورت عملیاتی ارزیابی کنیم.

نائب رئیس جمعیت هلال‌احمر کویت عنوان کرد: پس از بازگشت به تهران تلاش ما این است که احتیاجات و نیازهایی که مردم خوزستان دارند، از بازار داخلی تهیه‌کرده و توسط جمعیت هلال‌احمر ایران به دست مردم آسیب‌دیده برسانیم.

الحساوی با رد شایعات منتشرشده در فضای مجازی در خصوص محموله اهدایی کویت به ایران، اظهار کرد: کمک‌های هلال‌احمر کویت به جمعیت هلال‌احمر ایران تحویل داده شد و در تهران موجود است و توزیع آن پروتکل خاص خود را دارد؛ تلاش می‌کنیم تا با کمک هلال‌احمر ایران این کمک‌ها زودتر به اهواز و مناطق سیل‌زده خوزستان برسد.

وی گفت: دو کشور دوست ایران و کویت حقوقی نسبت به یکدیگر دارند و امیدواریم بتوانیم از طریق ارسال این کمک‌ها این حق را به‌جا بیاوریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، نمایندگان جمعیت هلال‌احمر کویت در یک سفر دو روزه از مناطق سیل‌زده استان خوزستان، اردوگاه‌های اسکان اضطراری و محل جمع‌آوری و بسته‌بندی کمک‌های اهدایی مردم و نهادهای دولتی و خصوصی بازدید کردند.

برچسب‌ها:

نظر شما