شناسهٔ خبر: 32300039 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: العالم | لینک خبر

ایران، یکی از موضوعات مورد بحث در سفر مقام آمریکایی به قدس اشغالی

هماهنگ‌کننده وزارت خارجه آمریکا در امور ضدتروریسم برای شرکت در گفت‌وگوهای دوره‌ای با رژیم صهیونیستی راهی قدس اشغالی شده است.

صاحب‌خبر -

العالم-آمریکا

یک هیأت بلندپایه وزارت خارجه آمریکا روز سه‌شنبه (امروز) برای شرکت در گفت‌وگوهای دوره‌ای آمریکا و رژیم صهیونیستی راهی قدس شغالی شده است.

بر اساس بیانیه وزارت خارجه آمریکا، «ناتان سیلز» هماهنگ‌کننده امور ضدتروریسم این وزارتخانه که ریاست این هیأت را بر عهده دارد، در مذاکرات «گروه مشترک ضدتروریسم» واشنگتن و تل‌آویو درباره «تهدیدات تروریستی مشترک» گفت‌وگو می‌کنند.

این بیانیه ایران و حزب‌الله را عامل این تهدید معرفی و عنوان کرده است که واشنگتن و تل‌آویو «راهبردهایی را برای تقویت همکاری و هماهنگی در این حوزه‌های حساس، تدوین می‌کنند

آمریکا همواره از رژیم صهیونیستی با عنوان متحد اصلی خود در منطقه یاد کرده و در ماه‌های گذشته نیز تمام خواسته‌های کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را اجابت کرده است. انتقال سفارت به قدس اشغالی، به رسمیت شناختن حاکمیت رژیم صهیونیستی بر «جولان» اشغالی سوریه، اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه ایران و قطع کمک‌های مالی به سازمان‌های فلسطینی از جمله این اقدامات بوده است.

نظر شما