شناسهٔ خبر: 32299835 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

گام دوم/ نژادبهرام در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

بیانیه گام دوم انقلاب افق‌های روشنی پیش روی ما می‌گشاید/ دفاع مقدس نمونه بارزی از اعتماد به جوانان است

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: بیانیه گام دوم انقلاب افق‌های تازه‌ای پیش روی همه ما به‌خصوص جوانان باز می‌کند و اجرای بند‌های این بیانیه می‌تواند ما را به اهداف از پیش تعیین شده انقلاب اسلامی برساند.

صاحب‌خبر -

بیانیه گام دوم انقلاب افق‌های روشنی پیش روی ما باز می‌کند/ دفاع مقدس نمونه بارزی از اعتماد به جوانان است/ بیانیه گام دوم انقلاب فرصتی برای بازگشت به آرمان‌ها است«زهرا نژادبهرام» عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه دشمنان پس از پیروی انقلاب اسلامی اسلامی همواره به دنبال فروپاشی نظام بودند، اظهار داشت: در طول عمر انقلاب اسلامی مردم با بصیرت، هوشیاری و حضور به‌موقع در صحنه‌های مختلف پیروز و سربلند شدند.

وی با بیان اینکه هرجا به جوانان اعتماد شد، آن‌ها به خوبی به وظایف خود عمل کردند، گفت: دفاع مقدس نمونه بارز موفقیت جوانان است. پس از دفاع مقدس جوانان برای موفقیت جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف وارد شدند و ثمره آن رسیدن به قله‌های جهانی است.

نژادبهرام گفت: بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه جوانان را سنگین‌تر می‌کند. این بیانیه فرصتی برای بازگشت به آرمان‌هاست.

وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب افق‌های تازه‌ای پیش روی همه ما به‌خصوص جوانان باز می‌کند و اجرای بند‌های این بیانیه می‌تواند ما را به اهداف از پیش تعیین شده انقلاب اسلامی برساند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه نادیده گرفتن جوانان خطای استراتژیک ما بود، گفت: پیام رهبری در این زمینه تلنگری برای ما بود و مسئولان در انتصابات خود باید از جوانان استفاده کنند.

وی ادامه داد: عدم جانشین‌پروری، عدم رعایت کادرسازی، بازگشت به نیرو‌هایی که سال‌هاست در حال مدیریت هستند و عدم چرخش نخبگان همه دلایل بسیار جدی است که ما را در 40 سالگی انقلاب که دوره دوم است، دچار چالش می‌کرد.

نژادبهرام گفت: بیانیه رهبری یقیناً فرصت‌های تازه‌ای را برای ساختار بروکراسی کشور در اختیار جامعه ایرانی قرار می‌دهد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما