شناسهٔ خبر: 32295539 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جمهوریت | لینک خبر

در Pspro ثبت نام کنید و Mortal Kombat 11 جایزه بگیرید

در دومین مسابقه Pspro تنها با ثبت نام در وب‌سایت تا روز ۱۰ اردیبهشت ۹۸، می‌توانید در قرعه کشی بازی Mortal Kombat 11 شرکت کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش جمهوریت ;

در دومین مسابقه Pspro تنها با ثبت نام در وب‌سایت تا روز ۱۰ اردیبهشت ۹۸، می‌توانید در قرعه کشی بازی Mortal Kombat 11 شرکت کنید.

در دومین مسابقه Pspro تنها با ثبت نام در وب‌سایت تا روز ۱۰ اردیبهشت ۹۸، می‌توانید در قرعه کشی بازی Mortal Kombat 11 شرکت کنید. برای شرکت در قرعه کشی، کافی است که به صفحه ثبت نام بروید، اطلاعات خواسته شده را وارد کنید تا ثبت نام شما با موفقیت انجام شود:

همچنین لازم است نکات زیر را در رابطه با قرعه کشی بدانید:

– اگر قبلا در وب‌سایت ما ثبت نام یا خریدی انجام داده باشید، در قرعه کشی شرکت داده خواهید شد. اما می‌توانید با شماره‌های جدید، حساب کاربری تازه‌ای ایجاد کنید تا شانس شما برای دریافت جایزه بیشتر شود.

– اگر از امروز تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۹۸ در وب‌سایت ما ثبت نام کنید، شانس برنده شدن شما در قرعه کشی دو برابر خواهد شد.

– ثبت نام درPsproرایگان است و برای شرکت در قرعه کشی هیچ شرایط دیگری جز ثبت نام وجود ندارد.

– اگر تاکنون تجربه خرید ازPsproرا نداشتید، پس از ثبت نام در روزها یا ماه‌های آینده می‌توانید با همان شماره تلفن که در هنگام ثبت نام از شما دریافت می‌شود، خرید خود (چه به‌صورت اینترنتی، تلفنی یا حضوری) ثبت کنید.

لازم به ذکر است که قرعه کشی در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۹۸ انجام خواهد شد و ویدیوی قرعه کشی در وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعیPsproقرار خواهد گرفت.

در پایان می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با Mortal Kombat 11 روی این لینک کلیک کنید.

پایان رپورتاژ آگهی /.

نظر شما