شناسهٔ خبر: 32294677 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده نیروی هوایی ارتش:

جنگنده‌های «کوثر» و «صاعقه» در رژه روز ارتش پرواز می کنند

تهران - ایرنا - فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه در رژه روز ارتش تولیدات بومی دفاعی به نمایش گذاشته می‌شود، گفت: جنگنده‌های صاعقه و کوثر، 29 فروردین به پرواز درمی‌آیند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده در خصوص برنامه‌ها و تمهیدات این نیرو برای برپایی باشکوه رژه 29 فروردین افزود: برای 29 فروردین پیش‌بینی‌ها و برنامه‌های لازم جهت برپایی هرچه باشکوه‌تر رژه زمینی و هوایی یگان‌ها و نیروهای ارتش انجام شده است.
امیر نصیرزاده اظهار داشت: با توجه به اینکه در سال رونق تولید قرار داریم، در صورت مساعد بودن شرایط جوی، نیروی هوایی ارتش در رژه 29 فروردین روز ارتش، از تولیدات داخلی اعم از جنگنده «کوثر» و «صاعقه» به شکل همزمان استفاده می کند.
امیر سرتیپ نصیرزاده درباره برنامه‌های نیروی هوایی ارتش در سال جدید نیز گفت: سیاست نیروی هوایی در سال جدید این است که به کوری چشم دشمنان و با توجه به یاوه‌گویی‌های اخیری که علیه سپاه پاسداران انفلاب اسلامی داشته‌اند، تولیدات داخلی را افزایش داده و تجهیزات مختلف مورد نیاز این نیرو از جمله جنگنده‌ها و تسلیحات بومی را به صورت انبوه تولید و مورد بهره برداری قرار دهد.
در رژه امسال برای نخستین بار از جنگنده های بومی در رژه 29 فروردین روز ارتش استفاده می شود.
سیام**1751**1535

نظر شما