شناسهٔ خبر: 32294551 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سردارغیب پرور:سپاه برای بازسازی مناطق سیلزده همراه دولت است

ایلام‌ - ایرنا - رئیس سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سپاه دوشادوش دولت برای بازسازی خسارت های سیل وارد کار می شود، گفت: آحاد ملت، نهادها و صنوف مختلف با اتحاد و همدلی برای بازسازی مناطق سیل زده با دولت همراهی و همکاری کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سردار غلامحسین غیب پرور روز دوشنبه در بدو ورود به استان ایلام اظهار داشت: برای تسریع در بازسازی مناطق آسیب دیده ناشی از سیلاب اخیر از همه ظرفیت های مردمی، دولتی، نظامی و ... استفاده شود.
وی افزود: سیلاب در کنار خسارت های جانی و مالی و عمرانی که داشت، اما دارای برکات متعدد پیدا و پنهانی بوده که بارزترین نعمت سیل، انسجام و وحدت ملی کشور برای یاری رساندن به استان های درگیر سیل بود.
غیب پرور با بیان اینکه حمایت از آسیب دیدگان و مشارکت در بازسازی مناطق سیل زده از وظایف سپاه است، تاکید کرد: سپاه دوشادوش دولت در بازسازی و بهسازی نقاط خسارت دیده مشارکت همدلانه و خودجوش دارد.
وی گفت: با تسریع بخشیدن در بازسازی منازل، ابنیه، مسیرها و زیرساخت ها بخشی از آلام و سختی های مردم سیلاب زده التیام یابد و در این راستا باید از ظرفیت بالای اقشار عمومی و صنوف مختلف بهره برد.
وی افزود: هر چند سیل اخیر خسارت های سنگینی را به همراه داشت اما باعث شد که مردم و مسئولان در ساخت و سازهای آینده جوانب احتیاط را بیشتر رعایت کنند و ضمن توجه به اصول ایمنی ساختمان سازی،‌از تجاوز به حریم رودخانه، جنگل،‌ خشکه رود و مسیل ها اجتناب ورزند.
وی یادآور شد: اکنون در برخی مناطق آسیب دیده کشور شرایط برای بازسازی خرابی ها و خسارت ها مهیاست ولی در بعضی نقاط هم بازسازی هم مستلزم زمان مناسب تری است.
به گزارش ایرنا، سردار غیب پرور برای بازدید و بررسی وضعیت مناطق سیل زده ایلام به استان سفر کرده است.
7172/6034

برچسب‌ها:

نظر شما