شناسهٔ خبر: 32294133 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

صالحي:گزارش تعاملات در عرصه علوم و فنون هسته اي به رييس جمهوري ارائه شد

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - معاون رييس جمهوري و رييس سازمان انرژي اتمي ايران گفت: گزارشي در حوزه تعاملات و همکاري‌هاي فني و علمي ميان جمهوري اسلامي ايران و کشورهاي پيشرو در عرصه علوم و فنون هسته‌اي به رييس جمهوري ارائه شد.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا از پايگاه اطلاع رساني سازمان انرژي اتمي، علي اکبر صالحي امروز - شنبه - در ديدار با رييس جمهوري گزارش مبسوطي از عملکرد و فعاليت هاي مجموعه سازمان انرژي اتمي ايران ارائه کرد و رييس جمهوري با توجه به برنامه هاي مصوب اين دستگاه رهنمودهايي براي بهبود روند فعاليت ها ارائه کرد.
صالحي با اشاره به اينکه ديدار وزراء و روساي دستگاه ها با رييس جمهوري به صورت دوره اي و منظم انجام مي شود، اظهار داشت: رييس جمهوري در اين ديدار که به مناسبت فرارسيدن سال جديد و ايام شعبانيه انجام شد، با تخصيص وقتي مبسوط به تفصيل مطالب و موضوعات مطروحه در جريان فعاليت ها و برنامه هاي مجموعه سازمان انرژي اتمي قرار گرفتند.
وي افزود: رييس جمهوري ضمن ابراز خرسندي از دستاوردهاي ارائه شده در جريان برگزاري سيزدهمين سالروز ملي فناوري هسته‌اي پرسش‌هايي را پيرامون برنامه‌هاي ميان‌مدت و بلندمدت سازمان و نيز در زمينه پروژه‌هاي در دست اقدام در سال 98 مطرح کردند.
رييس سازمان انرژي اتمي تاکيد کرد: به دليل اشراف رييس جمهوري بر موضوعات هسته اي، وي همواره موضوعات و مسائل سازمان انرژي اتمي در حوزه هسته اي را پيگيري مي کنند.
صالحي اضافه کرد: در اين جلسه توضيحات لازم در باب فعاليت ها و برنامه هاي کوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت سازمان ارائه شد و بنا بر صلاح ديد رييس جمهوري مقرر شد تا مساعدت حداکثري در چارچوب امکانات ميسور، جهت پيشبرد و اتمام طرح‌ها در زمان مقرر از سوي دولت اعمال شود.
رييس سازمان انرژي اتمي گفت: در پايان اين ديدار، گزارشي نيز در حوزه تعاملات و همکاري‌هاي فني و علمي ميان جمهوري اسلامي ايران و کشورهاي پيشرو در عرصه علوم و فنون هسته‌اي به رييس جمهوري ارائه شد.
سيام**9314**1535
انتهاي پيام /*

نظر شما