شناسهٔ خبر: 32293562 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رئيس پليس پيشگيري تهران بزرگ خبر داد:

زني که رئيس شعبه بانک را تهديد کرده بود دستگير شد

صاحب‌خبر -

خبرگزاري آريا-رئيس پليس پيشگيري تهران بزرگ از دستگيري خانمي که رئيس يکي از بانک‌هاي تهران را تهديد به بمب گذاري کرده بود خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا، سردار کيوان ظهيري با اعلام خبر بازداشت فردي که ظهر امروز در يکي از بانک‌ها تهديد به بمب‌گذاري کرده بود، درباره جزئيات اين خبر اظهار کرد: ساعت 10:40 امروز به 110 اعلام شد خانمي ميانسال با حضور در بانکي در چهارراه فرمانيه در حال تهديد به بمب‌گذاري مي‌کند که به سرعت چند تيم از مأموران کلانتري 123 نياوران به همراه سرکلانتر يکم پليس پيشگيري در محل حاضر شدند.
رئيس پليس پيشگيري تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با حضور مأموران در محل حادثه و طي بررسي‌هاي اوليه مشخص شد خانم با يک ساک دستي وارد بانک شده و به سراغ رئيس بانک رفته و حين حضور نزد وي، بسته‌اي پيچيده شده با نوار چسب، چراغ چشمک‌زن، سيم و باطري و ريموت را از داخل ساک خارج و تهديد کرده که در صورت عدم انجام خواسته وي، اقدام به انفجار بسته مي‌کند.
وي افزود: اين زن از رئيس بانک تقاضاي 22 هزار دلار کرده بود و همراه خودش نارنجک و کلت نيز به همراه داشت.
سردار ظهيري با اشاره به حضور تيم‌هاي تخصصي پليس در محل حادثه، متذکر شد: مأموران پس از انجام اقدامات اوليه، وارد بانک شدند و خانم را دعوت به آرامش کردند، سپس در فرصت مناسب و با تيزهوشي موفق به دستگيري وي شدند و بسته مذکور را از دست اين زن خارج کردند.
رئيس پليس پيشگيري تهران بزرگ ادامه داد: با دستگيري اين خانم 54 ساله و بررسي‌هاي تکميلي مشخص شد بسته مذکور حاوي مقداري سنگ بوده و به هيچ وجه چاشني و مواد منفجره به همراه نداشته بود. همچنين مشخص شد کلت و نارنجک همراه وي نيز قلابي بوده و قابليت شليک و انفجار نداشته است.
وي تصريح کرد: در نهايت مأموران اقدامات تخصصي بيشتر را داخل بانک انجام داده و متهم براي تحقيقات بيشتر به مقر انتظامي منتقل شد.
رئيس پليس پيشگيري تهران بزرگ يادآور شد: متهمه در تحقيقات اوليه انگيزه اش از انجام اين کار را تهيه پول براي سفر به خارج از کشور عنوان کرد.

نظر شما