شناسهٔ خبر: 32293128 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

بولتن نیوز علت مرگ پیشمرگ کومله را فاش می کند؛

عامل حمله به سفارت ایران، به دلیل سنکوب جانش را از دست داد

بین الملل

مصرف بی رویه مشروبات الکلی و مواد مخدر در بین کادرها و پیشمرگان کومله به حدی بالا رفته که هر چند ماه یکبار شاهد مرگ یکی از آنها هستیم.

صاحب‌خبر -

گروه بین الملل _ گروهکهای ضد انقلاب: سردمداران گروهکهای ضد انقلاب، به شیوه داعشی ها، نیروهای خود را آلوده الکل و مواد مخدر می کنند تا عقل و هوش آنها از بین برود و به چیزی جز، کومله خیالی فکر نکنند.

 

عامل حمله به سفارت ایران، به دلیل سنکوب جانش را از دست داد

به گزارش بولتن نیوز، در یک سال گذشته اخبار زیادی از مرگ پیشمرگان ضد انقلاب منتشر شده که در 80 درصد این موارد، علت مرگ، مصرف همزمان مشروبات الکلی و مواد مخدر از سوی عناصر این گروهکها بوده است.

 21 فروردین ماه سالجاری، صلاح سفری از پیشمرگان کومله و از اعضای رسمی این گروهک در نروژ دقایقی بعد از مصرف همزمان مشروبات الکلی و مواد مخدر، سنکوب کرد و جانش را از دست داد.

صلاح متولد 1364 و اهل مریوان بود، او مدتها در مریوان بعنوان عضو مخفی کومله فعالیت داشت و پس از لو رفتن، به شمال عراق متواری شده و به گروهک تروریستی کومله ملحق می شود.

او در اردوگاه زرگویزله کومله مهتدی آلوده مصرف مواد مخدر شده و تا 4 سال قبل که اردوگاه را به مقصد نروژ ترک کرد، بشدت الکلی هم شده بود.

تا اینکه الکل و مواد مخدر بلای جان این عضو گروهک تروریستی کومله شد و او 21 فروردین ماه در یکی از بیمارستان های نروژ جانش را از دست داد.

نکته قابل تامل اینکه گروهک تروریستی کومله همچون همیشه به سانسور چنین اخباری، مبادرت می ورزد و در اطلاعیه خود بدون اینکه حقیقت را به افکار عمومی اعلام کنند، علت مرگ او را ایست قلبی عنوان کردند و حاضر نشدند علت واقعی مرگ او را اعلام کنند، در حالیکه کومله مدعی است مخالف سانسور و انتشار اخبار دروغ است، این چنین در مورد اعضای خود لاپوشانی می کند.

این اولین باری نیست که اعضای گروهک های کومله و دمکرات سنکوب کرده و به دلیل مصرف همزمان الکل و مواد مخدر جانشان را از دست می دهند اما ذکر این نکته ضروری است که ضد انقلاب بارها و بارها، در گزارشات خود، ضمن اعلام پاکی نیروهایشان، جوانان کردستان ایران و ایران را معتاد معرفی می کنند در حالیکه نیروهای خود این گروهکها، براحتی و آزادانه به مصرف مواد مخدر مشغول هستند و این همان پیشمرگان قهرمانی هستند که کومله و دمکرات از آنها با افتخار نام می برند!

ناگفته نماند صلاح سفری یکی از برگزار کنندگان تجمعات در مقابل سفارتخانه های کشورمان بود و همچون دیگر معترضان تحت تاثیر مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر، در چند حمله به سفارت ایران دست داشت و در فضای مجازی نیز پست های تحریک آمیز او بر علیه نظام و تشویق جوانان به درگیری با نیروهای مسلح، بسیار نمایان بود.

نظر شما