شناسهٔ خبر: 32292351 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در دیدار روحانی با صالحی؛

رئیس جمهور در جریان اقدامات و عملکرد سازمان انرژی اتمی قرار گرفت

رئیس جمهور در دیدار با رئیس سازمان انرژی اتمی، در جریان اقدامات و عملکرد سازمان انرژی اتمی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر صالحی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، در دیدار با حسن روحانی رییس جمهور، گزارش مبسوطی از عملکرد و فعالیت های مجموعه سازمان انرژی اتمی ایران ارائه کرد.

معاون رئیس جمهور در همین زمینه با اشاره به اینکه دیدار وزراء و روسای دستگاه ها با رییس جمهور بصورت دوره ای و منظم انجام می شود، اظهار داشت: آقای روحانی در این دیدار که به مناسبت فرارسیدن سال جدید و ایام شعبانیه انجام شد، با تخصیص وقتی مبسوط به تفصیل مطالب و موضوعات مطروحه در جریان فعالیت ها و برنامه های مجموعه سازمان انرژی اتمی قرار گرفت.

صالحی افزود: رئیس جمهور ضمن ابراز خرسندی از دستاوردهای ارائه شده در جریان برگزاری سیزدهمین سالروز ملی فناوری هسته‌ای پرسش‌هایی را پیرامون برنامه‌های میان‌مدت و بلندمدت سازمان و نیز درزمینه پروژه‌های در دست اقدام در سال ۹۸ مطرح کرد.

وی گفت: به دلیل اشراف رئیس جمهور بر موضوعات هسته ای، وی همواره موضوعات و مسائل سازمان انرژی اتمی در حوزه هسته ای را پیگیری می کند.

صالحی ادامه داد: در این جلسه توضیحات لازم در باب فعالیت ها و برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت سازمان ارائه شد و بنا بر صوابدید رئیس جمهور، مقرر شد تا مساعدت حداکثری در چارچوب امکانات میسر، جهت پیشبرد و اتمام طرح‌ها و پروژه‌ها در زمان مقرر از سوی دولت اعمال شود.

رئیس سازمان انرژی اتمی در پایان خاطرنشان کرد: در پایان این دیدار، گزارشی نیز در حوزه تعاملات و همکاری‌های فنی و علمی میان جمهوری اسلامی ایران و کشورهای پیشرو در عرصه علوم و فنون هسته‌ای به رئیس جمهور ارائه شد.

نظر شما