شناسهٔ خبر: 32292037 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

نماينده رهبري در هلال احمر: کرامت سيل زدگان در کمک رساني حفظ شود

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - اهواز - ايرنا - نماينده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر گفت: بايد توجه کرد تا در کمک به سيل زدگان کرامت و شخصيت انساني آنان حفظ شود.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا به نقل پايگاه حوزه مقاومت نمايندگي ولي فقيه هلال احمر حجت الاسلام عبدالحسين معزي در ديدار با سيل زدگان مستقر در اردوگاه ثامن الائمه(ع) شهرستان حميديه در غرب اهواز با اشاره به اينکه مسئولان با تمام قوت، امکانات و نيازمندي هاي متاثران ناشي از وقوع سيل را فراهم کنند بيان کرد: اين افراد تا پيش از وقوع سيل و ويران شدن زندگي، داراي اعتبار و يک زندگي آبرومند بوده‌اند.
وي با تاکيد بر بسيج حداکثري امکانات همچون وسايل سرمايشي در 92 اقامتگاه اسکان اضطراري مستقر در خوزستان، به منظور مقابله با گرماي اين استان و همچنين تهيه اقلام بهداشتي مورد نياز سيل زدگان گفت: نمي‌توان کمک و حمايت همه جانبه مردم را در اين زمينه ناديده گرفت.
نماينده رهبر معظم انقلاب در جمعيت هلال احمر روز دوشنبه در سفري 2 روزه براي بررسي وضعيت مناطق سيل زده در خوزستان و نحوه امدادرساني به اهواز وارد شد.
بازديد از اقامتگاه هاي مستقر در شهرهاي حميديه و دشت آزادگان از ديگر برنامه هاي سفر نماينده رهبر معظم انقلاب به خوزستان است.
در اين سفر، ذاکري معاونت نظارت و امور شرعي، احمدوند معاون فرهنگي و امور آموزشي و پژوهشي و عبدالمجيد معزي مشاور نماينده ولي فقيه در هلال احمر و مديرکل حوزه نمايندگي، حجت الاسلام معزي را همراهي مي کنند.
از اوايل فروردين امسال تاکنون با طغيان رودخانه هاي دز، کرخه و کارون بسياري از مناطق حاشيه اين رودخانه ها در خوزستان دچار سيلاب شده و دستور تخليه 270 روستا صادر شده است.
جمعيت هلال احمر خوزستان 67 اردوگاه اسکان در استان راه اندازي کرده است که تاکنون بيش از 117 هزار نفر در اين اردوگاه ها اسکان داده شدند و به بيش از 160 هزار نفر امدادرساني شده است.
7158/ 6037
انتهاي پيام /*

نظر شما