شناسهٔ خبر: 32290070 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۱۰هزارمیلیارد تومان لوازم خانگی به مردم سیل‌زده کشور اهدا می‌شود

R41471/P/S6,70/CT11 / R41471/P1494/S6,70/CT11

رئیس امور اصناف و بازرگانان ایران گفت: برای کمک به مردم سیل‌زده ستاد فرمان امام خمینی(ره) به‌ارزش ده‌هزار میلیارد تومان لوازم خانگی به آنان اهدا می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، پیمان زندی ظهر امروز در جلسه اردوی جهادی مسئولان، خیران، اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور اظهار داشت: یکی از فعالیت‌های خوب در زمان وقوع سیل، حضور شبانه‌روزی فعالان اقتصادی، امنیتی و خیّران در مناطق سیل‌زده بود. این افراد نیازهای مردم سیل‌زده را رصد و در نخستین فرصت تهیه و ارسال می‌کردند.

وی افزود: نیازهای اساسی استان از طریق مدیریت ستاد بحران استان با وزارت کشور هماهنگ شود تا با حضور نمایندگان اتاق اصناف استان‌های مختلف به‌صورت تخصصی پیگیری شود.

رئیس امور اصناف و بازرگانان ایران بیان داشت: خسارت‌های واردشده در حوزه اصناف و بازرگانان در سه بخش واحدهای صنفی، صنعتی و شهرک‌های صنعتی است که هریک باید به‌صورت تخصصی و جداگانه مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

وی ادامه داد: اصناف و بازرگانان به‌محض وقوع سیل تمام پوشاک مردم سیل‌زده را تأمین کردند. در استان‌هایی مانند گلستان که پوشش زنان ترکمن متفاوت بود، پارچه مورد نظر تهیه و به‌سبک و فرهنگ این مردم پوشاک دوخته و تحویل شد.

زندی گفت: تمام تلاش ما این است تا واحدهای صنفی و شهرک‌های صنعتی آسیب‌دیده هرچه سریعتر در بخش خود فعال شوند و چرخه اقتصادی بار دیگر در این واحدها و شهرک‌ها به‌حرکت در آید.

انتهای پیام/ع*

نظر شما