شناسهٔ خبر: 32289503 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

روایت رئیس سازمان انرژی اتمی از دیدار نوروزی با رئیس جمهور

رییس سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به دیدار نوروزی با رئیس جمهوری که در 24 فروردین برگزار شد گفت: با توجه به اشراف رئیس جمهوری به حوزه هسته ای، ایشان همیشه پیگیر مسائل سازمان انرژی اتمی بوده اند و در این جلسه نیز گزارش مبسوطی از عملکرد و فعالیت های مجموعه سازمان انرژی اتمی ایران به دکتر روحانی ارائه شد و مقرر شد بنابر صوابدید ایشان مساعدت حداکثری جهت پیشبرد و اتمام طرح‌ها و پروژه‌ها در زمان مقرر از سوی دولت اعمال شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، علی اکبر صالحی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران  با اشاره به اینکه دیدار وزراء و روسای دستگاه ها با رییس جمهور به صورت دوره ای و منظم انجام می شود به پایگاه اطلاع رسانی دولت گفت:  دکتر روحانی، در این دیدار که به مناسبت فرارسیدن سال جدید و ایام شعبانیه انجام شد، با تخصیص وقتی مبسوط به تفصیل مطالب و موضوعات مطروحه در جریان فعالیت ها و برنامه های مجموعه سازمان انرژی اتمی قرار گرفتند. 

رییس سازمان انرژی اتمی ایران  افزود: ایشان ضمن ابراز خرسندی از دستاوردهای ارائه شده در جریان برگزاری سیزدهمین سالروز ملی فناوری هسته‌ای پرسش‌هایی را پیرامون برنامه‌های میان‌مدت و بلندمدت سازمان و نیز درزمینه پروژه‌های در دست اقدام در سال 98 مطرح کردند.

صالحی در ادامه به اشراف رئیس جمهوری  بر موضوعات هسته ای  اشاره کرد و گفت: با توجه به این مساله ایشان همواره موضوعات و مسائل سازمان انرژی اتمی و بطور کلی حوزه هسته ای را پیگیری می کنند. رییس سازمان انرژی اتمی ایران  اضافه کرد: در این جلسه توضیحات لازم در خصوص فعالیت ها و برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت سازمان ارائه شد و بنا بر صوابدید ریاست محترم جمهوری مقرر شد تا مساعدت حداکثری در چارچوب امکانات میسور، جهت پیشبرد و اتمام طرح‌ها و پروژه‌ها در زمان مقرر از سوی دولت محترم اعمال شود.

 رییس سازمان انرژی اتمی گفت: در پایان این دیدار، گزارشی نیز در حوزه تعاملات و همکاری‌های فنی و علمی میان جمهوری اسلامی ایران و کشورهای پیشرو در عرصه علوم و فنون هسته‌ای به رییس جمهور ارائه شد.

نظر شما